AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg ønsker en løftet og fyldigere rumpe, spiser mye og legger på meg som jeg syntes er bra da jeg har vært undervektig i mange år! Lurer på om det er hip thrusts eller squats som hovedsaklig bygger rumpa større? Muskelbygging og trening gjør jo også at man mister fett, og det ønsker jeg ikke. Anonymous poster hash: d7ca5...c74
King in the North Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Trening gjør ikke at du mister fett, det er det å innta færre kalorier enn du forbrenner som gjør. Litt forenklet. Treningen forbrenner derimot kalorier, så du må spise mer for å holde vekten, når du trener. Squats er en fantastisk øvelse for generell muskelbygging, samt utrolig bra for rumpa. Hip trusts har jeg ikke særlig erfaring med. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Hip thrust/glute bridge er en av de beste øvelsene for rumpa. Da er det rumpa du mest trener, og mindre på lår.Anonymous poster hash: 0805b...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Hip thrusts gjør vel rumpa smalere på siden (slik som kvinnelige bodybuildere har?) men bredere på "toppen" eller gjør det "midt på rumpa" også større? Enig i at squats gjør lårene ganske store men foreløpig det eneste jeg har erfaring med selv. Anonymous poster hash: d7ca5...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå