Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan? Tatoverer man eller plukker man vekk og alt og tegner selv?

post-85862-0-36341800-1426200081_thumb.j

Anonymous poster hash: 0688b...5be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan? Tatoverer man eller plukker man vekk og alt og tegner selv?

attachicon.giføyebryn.jpg

youtube er din beste venn! der får du 1000 måter å få akkurat slike bryn...

Anonymous poster hash: b1e48...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk! men er slike øyenbryn ideelt?

Skrevet

Takk! men er slike øyenbryn ideelt?

De var fine iallefall. Men greia er vel at bryna må passe til ansiktsformen. Ikke sikkert alle passer i akkurat den formen

• Liker 3
Skrevet

De ser ut som de er tegnet på. Det ser virkelig ikke bra ut. Mange bloggere som holder på med dette. Ser latterlig ut.

• Liker 21
Skrevet

Slike bryn ser forferdelige ut. For alles beste; hold deg unna slikt tull.

• Liker 8
Skrevet

Fine bryn! Jeg ville tatt med bildet til noen som virkelig kan det de driver med og få de til å tilpasse de til din ansiktsform.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De ser ut som de er tegnet på. Det ser virkelig ikke bra ut. Mange bloggere som holder på med dette. Ser latterlig ut.

Signerer! Skjønner ikke at jenter/damer holder på sånn.

Det lyyyser lang vei at de er tegnet på. Mye finere med naturlige bryn som er mindre markerte.

Damer tegner på bryn, farger håret, har extensions, har acrylnegler and the list goes on.

Huff.., hilsen naturlig dame som er heldig fra naturens side, men som og synes mange ødelegger det de selv har av skjønnhet. Man kan ikke kjøpe seg til alt.

Anonymous poster hash: faea9...eef

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Slike bryn ser forferdelige ut. For alles beste; hold deg unna slikt tull.

Helt enig! Ikke bra...

AnonymBruker
Skrevet

Denne dama hadde vært MYYYE vakrere hvis hun hadde hatt sine naturlige bryn. Disse brynene ødelegger ansiktet/utseende hennes.

• Liker 5
Skrevet

Signerer! Skjønner ikke at jenter/damer holder på sånn.

Det lyyyser lang vei at de er tegnet på. Mye finere med naturlige bryn som er mindre markerte.

Damer tegner på bryn, farger håret, har extensions, har acrylnegler and the list goes on.

Huff.., hilsen naturlig dame som er heldig fra naturens side, men som og synes mange ødelegger det de selv har av skjønnhet. Man kan ikke kjøpe seg til alt.

:hjerter_rundt:

Men, så blir de vakre, også.

Finnes ikke noe flottere enn ei velstelt dame.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få veldig like bryn, bare helt naturlig hvis du går til en øyenbrynstylist.
Det ser bare dumt ut når de er tegnet på.

Ser så mange pene jenter hver dag som ødelegger utseende sitt pga bla slike ting.

Anonymous poster hash: 20238...eab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Acrylnegler og extensions er ikke velstelt. Det er "quick fix" og generelt en dårlig ide om man skal imponere gutta.

Undersøkelser viser gang på gang at gutter IKKE liker slikt.

Btw, hatt sex med en som har extensions og acrylnegler? Helt grusomt, kjedeligste sexen jeg har er med slike...

• Liker 4
Skrevet

Helt enig.

Hilsen ikke naturlig dame :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Acrylnegler og extensions er ikke velstelt. Det er "quick fix" og generelt en dårlig ide om man skal imponere gutta.

Undersøkelser viser gang på gang at gutter IKKE liker slikt.

Btw, hatt sex med en som har extensions og acrylnegler? Helt grusomt, kjedeligste sexen jeg har er med slike...

Ja. Og hun var jævlig fin, også.

En slags lyserosa, blanke negler med hvite negletupper og lyse, bølgede lokker som var sydd inn i det andre håret, tett inntil hodebunnen.

Hypnotiserende øyensminke i en slags blå, sølv og mørkaktig tone, og en liten slags glassaktig dråpe innerst i øyekroken. Også noen myke, lange øyenvipper som minner om når sommerfugler åpner og lukker vingene. :rodmer:

.

Dessuten hadde hun en slags gyllene kinn, skimrende, fuktige, ferskenrosa lepper og hun luktet helt fantastisk.

Men de øyenevippene... Nesten magnetiske.

:daane:

Anonymous poster hash: 4acbf...ebc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om hva undersøkelser viser, as. :roll:

Hun fikk meg til å gå og lete opp en blomstersjappe på flekken.

Skrevet (endret)

Ja. Og hun var jævlig fin, også.

En slags lyserosa, blanke negler med hvite negletupper og lyse, bølgede lokker som var sydd inn i det andre håret, tett inntil hodebunnen.

Hypnotiserende øyensminke i en slags blå, sølv og mørkaktig tone, og en liten slags glassaktig dråpe innerst i øyekroken. Også noen myke, lange øyenvipper som minner om når sommerfugler åpner og lukker vingene. :rodmer:

.

Dessuten hadde hun en slags gyllene kinn, skimrende, fuktige, ferskenrosa lepper og hun luktet helt fantastisk.

Men de øyenevippene... Nesten magnetiske.

:daane:

Jeg bryr meg fint lite om hva undersøkelser viser, as. :roll:

Hun fikk meg til å gå og lete opp en blomstersjappe på flekken.

Hey!

Hva skjedde? Hvordan ble jeg AB, helt plutselig?

Jeg står for alt jeg har sagt under fullt nick. :jolie:

Hun fikk en rød rose. Med lang stilk. Den dyreste sorten i butikken.

Da smilte hun og sommerfuglet med øynene.

Vakre, smilende damer må få en blomst når man tar dem med på middag. Det skulle bare mangle. Man har da et minimum av oppdragelse...

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser pent ut, og ser ut som det er tegnet egentlig.

Altså jeg ville heller hatt naturlige bryn enn tegnede bryn.. Jeg har ikke noe hår og må bare tegne egentlig .

Anonymous poster hash: c2ce1...750
Gjest incognita
Skrevet

Høy white knight faktor i tråden her gitt. Slike påtegna cartoon-bryn ser ikke bra ut. Jeg sminker brynene mine jeg og, men målet er såklart å få de til å se mest mulig naturlige ut - derfor sminker jeg oppå de jeg allerede har. Fyller inn litt og gjør de mørkere.

Hvordan ser denne jenta ut etter hun tar av sminken? Herregud så flaut..

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...