AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg har hatt dårlige erfaringer med menn. Første gangen ble jeg voldtatt. Andre gangen ble jeg forført at en eldre mann som jeg trodde elsket meg. Tredje gangen hadde jeg et korvarig forhold hvor jeg bare ble utnyttet for sex, og jeg var jo blind av forelskelse. Så ble jeg misbrukt mens jeg sov av noen jeg kjente... Også klarte jeg å bli voldtatt igjen ... alt er min skyld ... har stor skyldfølelse. Jeg sliter mye med dårlig selvfølelse, og lav selvtillit. Klarer ikke å se at en mann vil ønske å ha noe med meg å gjøre om han visste om dette. Jeg bare lurer, for jeg sliter virkelig med å føle meg verdt noe. Jeg føler meg ikke verdt en mann i det hele tatt. Det virker jo som om menn ønsker en skikkelig jente som kan ta vare på seg selv, og som gjerne er jomfru, og helst ganske ubrukt. Jeg har egentlig slått fra meg tanken på at jeg noen gang skal møte noen, for om jeg skulle møte noen så må jeg jo fortelle dette, og det kan kanskje virke frastøtende? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler livet mitt er ødelagt. Har isolert meg helt nå, fordi jeg ikke orker å vise meg ute, bortsett fra når jeg må på jobb. Føler meg som verdens styggeste ... sliter med mange tunge, vonde og negative tanker. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7 1
LoneWolf Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 (endret) At du har blitt voldtatt er IKKE din skyld. Nå det kommer til den andre delen av det du sa så er det slik at for 99.9% av menn spiller det ingen rolle om en jente er jomfu eller "ganske ubrukt", så dette trenger du virkelig ikke bekymre deg for. Endret 12. mars 2015 av LoneWolf 8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 At du har blitt voldtatt er IKKE din skyld. Jeg sliter med stor skyldfølelse likevel ... jeg kunne sikkert klart å unngått det, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjort, for jeg ble vel litt handlingslammet. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Jeg beklager at du har opplevd så mye fælt. Selv har jeg ikke opplevd det samme som deg, men jeg har noen av de samme problemene (sosial isolasjon, ensomhet, håpløshet osv.). Men jeg liker virkelig ikke uttrykket "ubrukt". Det er nok meg som er veldig negativ og langt nede nå ... derfor bruker jeg negative ord. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 At du har blitt voldtatt er IKKE din skyld. Nå det kommer til den andre delen av det du sa så er det slik at for 99% av menn spiller det ingen rolle om en jente er jomfu eller "ganske ubrukt", så dette trenger du virkelig ikke bekymre deg for. Så hva kommer en mann til å si når jeg fortelle om alt som har hendt meg? Jeg blir helt dårlig av å tenke på det, og klarer ikke takle det helt. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Kjære deg! det er ikke din feil i det hele at du ble voldtatt! Dette er også seriøst og det høres ut som du sliter med det en del, (forståelig nok! ) så snakk med noen, legen din, terapaut etc, hvem som helst. Dette trenger du ikke gå gjennom alene. For det andre, en mann som liker deg tenker ikke at din historie er frastøtende, han viser omtanke og godhet. En mann som tenker noe annet er ikke verdt din tid. Det er heller ikke mange menn som setter krav til antall sex partnere, alle er forskjellige, og igjen, møter du noen som har absolutte krav så passer dere ikke sammen likevel. En mann som fortjener deg finner du når tiden er riktig. Bygg deg selv opp igjen først, finn selvsikkerheten din, og lær deg å elske deg selv! Det er det viktigste! Anonymous poster hash: 26b3f...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Kjære deg! det er ikke din feil i det hele at du ble voldtatt! Dette er også seriøst og det høres ut som du sliter med det en del, (forståelig nok! ) så snakk med noen, legen din, terapaut etc, hvem som helst. Dette trenger du ikke gå gjennom alene. For det andre, en mann som liker deg tenker ikke at din historie er frastøtende, han viser omtanke og godhet. En mann som tenker noe annet er ikke verdt din tid. Det er heller ikke mange menn som setter krav til antall sex partnere, alle er forskjellige, og igjen, møter du noen som har absolutte krav så passer dere ikke sammen likevel. En mann som fortjener deg finner du når tiden er riktig. Bygg deg selv opp igjen først, finn selvsikkerheten din, og lær deg å elske deg selv! Det er det viktigste! Anonymous poster hash: 26b3f...2ea Ja, jeg jobber med saken. og jeg går til en terapeut nå, men vanskelig å si ting akkurat slik jeg føler det. Klarer liksom ikke å sette ord på ting. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Ja, jeg jobber med saken. og jeg går til en terapeut nå, men vanskelig å si ting akkurat slik jeg føler det. Klarer liksom ikke å sette ord på ting. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7 Du kan skrive ting ned slik du gjør her og levere det til psykologen. Det vil lette prosessen for deg. Anonymous poster hash: 3e384...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Ja, jeg jobber med saken. og jeg går til en terapeut nå, men vanskelig å si ting akkurat slik jeg føler det. Klarer liksom ikke å sette ord på ting. Anonymous poster hash: 82a7e...bb7 Gikk selv til terapaut for angst, og ble fortalt at å skrive ting ned, bekymringer og følelser, samtidig si det til meg selv, for eksempel i speilet. Skrive ting ned før time med terapaut hjelper også! Hva som også hjelper er å omgåes med andre. Jeg lukket meg helt bort, og fant ut at når jeg var rundt andre og preiket om vanlige ting, at jeg følte meg bedre. Anonymous poster hash: 26b3f...2ea
tom1986 Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 En fin mellomting. Jenter på 20-25 år som enten er jomfru eller har hatt 25+ partnere er det sannsynligvis noe seriøst galt med.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Kjære TS! At du har blitt voldtatt er absolutt ikke din skyld! En ekte mann gir langt F i hvor mange du har hatt sex med, og skulle han finne på å spørre viser han tydelig at han er en gutt, og ikke en mann. En mann er nemlig selvsikker nok på seg selv, til å drite i fortiden, og se at det er her og nå som teller. Han er garantert ikke ubrukt han heller! Anonymous poster hash: 1250d...a85 1
Gjest Juggler Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Huff, TS. Dette var trist lesning. Det er tydelig at du har og har hatt mye vondt. Leit å høre at du føler at livet ditt er ødelagt. Du har fått en tøff motbakke og det er kanskje vanskelig å finne de positive tingene. Men de finnes. Noen menn vil, på grunn av egen manglende erfaring og forståelse, ha vanskelig for å takle fortiden din, men dette er sannsynligvis menn du ikke ville hatt mye til felles med uansett. Det finnes mange menn som vil se at du ikke har grunn til å føle skyld, og ser deg som alt annet enn frastøtende. Det kan være vanskelig å se de, men de finnes. Det virker som du er relativt ung, TS? Det kan være vanskelig å se det selv, men du kan ha mye godt i vente. Du er ikke så "skadet" som du kanskje tror. Du har fått en tøff motbakke, men den takler du. For all del - legg ikke skjul på noe ovenfor terapauten. H*n har nok hørt mye før. H*n vil nok utfordre deg på det du tenker om deg selv, men det er ikke ment som en kritikk av deg. Kjære TS! At du har blitt voldtatt er absolutt ikke din skyld! En ekte mann gir langt F i hvor mange du har hatt sex med, og skulle han finne på å spørre viser han tydelig at han er en gutt, og ikke en mann. En mann er nemlig selvsikker nok på seg selv, til å drite i fortiden, og se at det er her og nå som teller. Han er garantert ikke ubrukt han heller! Anonymous poster hash: 1250d...a85 Ah, en "ekte mann". Kvinner har tilsynelatende alltid hatt en rett på å definere hva en ekte mann er. Jeg driter ikke i fortiden. Det er ikke fordi jeg er usikker, men fordi fortiden ikke er irrelevant for den personen man er i dag. I TS sitt tilfelle, så har hun blitt påført en del negative hendelser. Dette gjelder ikke alle kvinner som ukritisk ligger rundt. Du kan neppe relatere din situasjon til TS sin. Jeg er sannsynligvis 10 ganger mer mann enn de mennene du har pult, AnonymBruker ...a85.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 Huff, TS. Dette var trist lesning. Det er tydelig at du har og har hatt mye vondt. Leit å høre at du føler at livet ditt er ødelagt. Du har fått en tøff motbakke og det er kanskje vanskelig å finne de positive tingene. Men de finnes. Noen menn vil, på grunn av egen manglende erfaring og forståelse, ha vanskelig for å takle fortiden din, men dette er sannsynligvis menn du ikke ville hatt mye til felles med uansett. Det finnes mange menn som vil se at du ikke har grunn til å føle skyld, og ser deg som alt annet enn frastøtende. Det kan være vanskelig å se de, men de finnes. Det virker som du er relativt ung, TS? Det kan være vanskelig å se det selv, men du kan ha mye godt i vente. Du er ikke så "skadet" som du kanskje tror. Du har fått en tøff motbakke, men den takler du. For all del - legg ikke skjul på noe ovenfor terapauten. H*n har nok hørt mye før. H*n vil nok utfordre deg på det du tenker om deg selv, men det er ikke ment som en kritikk av deg. Ah, en "ekte mann". Kvinner har tilsynelatende alltid hatt en rett på å definere hva en ekte mann er. Jeg driter ikke i fortiden. Det er ikke fordi jeg er usikker, men fordi fortiden ikke er irrelevant for den personen man er i dag. I TS sitt tilfelle, så har hun blitt påført en del negative hendelser. Dette gjelder ikke alle kvinner som ukritisk ligger rundt. Du kan neppe relatere din situasjon til TS sin. Jeg er sannsynligvis 10 ganger mer mann enn de mennene du har pult, AnonymBruker ...a85. Wow Trodde ikke det fantes menn som var så reflekterte... Hilsen ei som krabber i motbakke Anonymous poster hash: eb29d...136
Timza Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Det er mye viktigere for meg å vite at hun har en god fortid angående kjønnssykdommer kontra antallet hun har hatt sex med. Om det så er 3 eller 125 menn. Menn som foretrekker jenter som er jomfru, eller en snau fortid angående sexpartnere er usikre på seg selv der de føler at de ikke vil klare å konkurrere slik at du kan ende opp med å fantasere om gamle hendelser og erfaringer. I ditt tilfelle så vil jo alle dine erfaringer med en geniunt god og snill mann overgå det meste, så du har nok ikke det problemet. Jeg hadde vært mer opptatt av å få deg selvsikker igjen, fremfor å tenke at fortiden din var "skitten". Endret 13. mars 2015 av Timza 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 En fin mellomting. Jenter på 20-25 år som enten er jomfru eller har hatt 25+ partnere er det sannsynligvis noe seriøst galt med. I din verden kanskje, men jeg kjenner jenter i begge "båsene", og de er alle veldig flotte jenter! Noen debuterer mye seinere enn andre ( ofte jenter med høy standard, god selvtillit osv ), noen med mange partnere av forskjellige årsaker. Anonymous poster hash: a8b4c...26e 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 (endret) En fin mellomting. Jenter på 20-25 år som enten er jomfru eller har hatt 25+ partnere er det sannsynligvis noe seriøst galt med. Du aner jo ikke hva du snakker om. Noen kvinner vil kun ha det beste og er eksklusive, noe ikke alle kan få tak i. De velger derfor å vente på noen de vil ha, i stedet for å bare ta det som er tilgjengelig. Adriana Lima er kanskje verdens vakreste kvinne og var jomfru til hun var 27. Hva er liksom GALT med henne? Hun er menns våte drøm. Du hadde aldri i verden klart å nedlegge henne og noe sier meg at de du faktisk HAR klart å nedlegge er et godt stykke unna hennes perfeksjon... Anonymous poster hash: c8837...497 Endret 13. mars 2015 av irrlys
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 (endret) I forhold til de norske bleke og udelikate jentene som tar enhver som vil ha henne er Adriana virkelig nydelig. Og eksklusiv, å få henne ville være en bragd, ikke bare et tall i en lang rekke Anonymous poster hash: c8837...497 Endret 13. mars 2015 av irrlys
Adhara Skrevet 13. mars 2015 #18 Skrevet 13. mars 2015 Ryddet for bilder som bryter med opphavsretten. irrlys, mod.
Miklo Velka Skrevet 14. mars 2015 #19 Skrevet 14. mars 2015 På den ene siden så hadde jeg foretrukket ei som var jomfru, men samtidig så tror jeg det hadde vært bra både for meg, og for det eventuelle forholdet, om hun hadde hatt litt erfaring. Men det finnes en grense. Har hun hatt for mange partnere så er det en gedigen turn off som jeg bare finner usexy og usjarmerende.
Gjest Kili Skrevet 14. mars 2015 #20 Skrevet 14. mars 2015 Jeg liker både jomfruer og ikke jomfruer, men vil aldri ha ei som har vert utro mot noen eller går fra mann til mann på en bitteliten stund. Jeg vil ha ei seriøs dame. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå