AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 eksen skal ha barn, og sannheten er at jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Det surrer rundt i hodet mitt konstant. For det var jo vi som til tross for at forholdet tok slutt i juli skulle ha barn nå i april. Jeg valgte å ta abort fordi han og jeg mente det var det beste der å da. På mange måter angrer jeg som inni helvete, tiltross for at jeg vet at jeg ikke hadde klart det uten hjelp av mine foreldre. Jeg kan jo angre så mye jeg vil på det valget, men det endrer jo likevel ingenting. Hadde det ikke vært for at jeg selv ble gravid med eksen så hadde det sannsynligvis ikke plaget meg. Det er ikke slik at jeg gråter fordi han nå skal stifte familie med en annen. Men likevel går det veldig inn på meg og det henger over meg hele dagen. Arg jeg skulle ønske jeg bare kunne slette hele minnet om han.. Har noen gode tips? Utenom å være med venner og trene, det gjør jeg og det hjelper der og da. Jeg er så ufattelig lei av å tenke på han og de nå... Ps: jeg er bare 20 som er nok en grunn til at aborten fant sted. Anonymous poster hash: af8f1...de6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Ja, hvis du nettopp har blitt singel er det sikkert naturlig å bli lei seg. Men det går over. Å deppe fordi en synes synd på seg selv er ikke noe sunt. Da må du tørke tårene og komme deg opp av gjørma. Anonymous poster hash: 04fe3...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå