karamariell Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hei! Forventer egentlig ikke at noen her har peiling på dette, men skader ikke prøve. Jeg skal feire 18årsdag, men sliter med å finne festlokaler som egner seg til dette. Enten så har de grenser på hvor gamle man må være, ellers så er det bare for... formelt. Jeg vil helst ha noe i Bergenhus/Bergen sør-området. Noen som har noen tips? Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Har du sjekket Urdihuset? Anonymous poster hash: 62b8d...556
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Har du sjekket Urdihuset?Anonymous poster hash: 62b8d...556 For en 18 års dag? Er du ikke helt i vater? Til TS, hva tenker du på? En stor fest for alle vennene dine uten "voksne" tilstede? Har du ikke noen venner du kan slå deg sammen med og ha forspill før dere drar på upstairs? Ellers så får du utsette feiringa til etter russetiden, samle venner i Melkevika, på Kyrkjetangen eller noe sånt og grille og kose dere. Anonymous poster hash: 8b333...c1c
karamariell Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2015 For en 18 års dag? Er du ikke helt i vater? Til TS, hva tenker du på? En stor fest for alle vennene dine uten "voksne" tilstede? Har du ikke noen venner du kan slå deg sammen med og ha forspill før dere drar på upstairs? Ellers så får du utsette feiringa til etter russetiden, samle venner i Melkevika, på Kyrkjetangen eller noe sånt og grille og kose dere. Anonymous poster hash: 8b333...c1c nei altså, skal jo ha vakter der, for vi blir jo endel ettersom jeg og en venninne feirer ilag. hadde hatt på et utested jeg får disponert om jeg vil men da må alle være 18, og de fleste vennene mine er dessverre ikke 18 enda. men det er et på os som er aktuelt, så vurderer det
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 På toppen av Mulen, husker ikke hva det heter, idrettslag sine lokaler, tror jeg. Der har de bl.a. bryllup. Der hvor Mulebussen snur...Anonymous poster hash: 22d8b...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå