AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Kan noen anbefale meg en concealer? Har kombinasjonshud med litt mørke ringer og en og annen kvise jeg har lyst å pynte på. Anonymous poster hash: 34e56...f66
J_9 Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 MAC pro longwear concealer!!!!!!!!!!!!!!!! Føles utrolig lett og dekker alt! 2
Gjest Wander Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Mac Pro Longwear Concealereller NARS Radiant Creamy Concealer. For å highlighte under øynene/skjule ringer ville jeg tatt en tone lysere enn huden/foundationen din. For å dekke kviser ville jeg tatt en i samme farge som hudton/foundationen :-)
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 MAC pro longwear concealer!!!!!!!!!!!!!!!! Føles utrolig lett og dekker alt! Jeg bruker denne med først en oransj corrector under øynene. Har mørke brun/lilla ringer og synes den dekker godt - bruker NW typen fordi det virker bedre for å korrigere lilla mørke ringer. Jeg liker den godt, men synes den kan virke litt "pudrete" utover dagen, litt tørr på en måte. Samtidig synes jeg at "skyggen" av ringene mine fortsatt synes, spesielt hvis jeg ser på ansiktet fra siden. Bruker en øyekrem før jeg påfører den. Har du noen tips til hvordan jeg kan unngå dette og hvordan får du den til å se perfekt ut? Tar du flere lag? Anonymous poster hash: cce12...dd9
J_9 Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Jeg bruker denne med først en oransj corrector under øynene. Har mørke brun/lilla ringer og synes den dekker godt - bruker NW typen fordi det virker bedre for å korrigere lilla mørke ringer. Jeg liker den godt, men synes den kan virke litt "pudrete" utover dagen, litt tørr på en måte. Samtidig synes jeg at "skyggen" av ringene mine fortsatt synes, spesielt hvis jeg ser på ansiktet fra siden. Bruker en øyekrem før jeg påfører den. Har du noen tips til hvordan jeg kan unngå dette og hvordan får du den til å se perfekt ut? Tar du flere lag? Anonymous poster hash: cce12...dd9 Det finnes to forskjellige, den ene er i en glassbeholder og den andre kommer i en tube. Jeg bruke først den fra glasset, men siden jeg har så tørr hud så opplevde jeg det samme som deg.. anbefaler at du prøver den som kommer i en liten tube, den er også litt tykkere
sara-ellis Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vil anbefale deg å kjøpe to forskjellige. Jeg har en som er til tynn hud under øynene som korrigerer blåfarge, så har jeg en med uttørkende ingredienser til urenheter som demper rødhet. Den jeg bruker på urenheter ville jeg aldri brukt på den tynne huden under øynene.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Glem MAC. Den beste er fra Make Up For Ever, og heter HD concealer! Har skikkelig jævlig hud, men den dekker 100% og holder hele dagen (og vel så det!) Anonymous poster hash: 22a45...f29
Djungelvrål Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har prøvd hauger med concealere og den beste jeg har funnet er Fit Me fra Maybelline. 109 kr på Cubus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå