Gå til innhold

Er dette en rar ting å si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kg!

Jeg spurte en gammel bekjent på date i dag, men det viste seg at hun har fått seg kjæreste. Jeg vet at hun har vært forelsket i meg tidligere, men jeg har ikke følt det samme tilbake før nå.

Det jeg reagerte på var en ting hun sa i etterkant. "Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt kjæreste, så ville jeg sagt ja".

Er ikke dette en litt rar ting å si? For meg virket det nesten som at kjæresten sto i veien for noe hun i utganspunktet hadde lyst til å takke ja til. Men nå hører jeg kanskje bare det jeg ønsker å høre?

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 99c7f...8be
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var en ganske rar ting å si. Hadde jeg vært kjæresten hadde jeg ikke vært fornøyd med det, som om kjæresten var den eneste "unnskyldingen " til å ikke gå

Anonymous poster hash: 2263e...4b8
Skrevet

Å hjelpes, du aner ikke hvilke krefter du har satt i spill. Nå kommer denne kjæresten til å omkomme i en mystisk 'ulykke', og i hennes påtatte dype fortvilelse kommer hun til å søke trøst hos deg midt i begravelsen. Det ene fører til det andre og før du vet ordet av det vanærer dere liket ved å at du besudler henne doggystyle over gravsteinen til den avdødde kjæresten.

Tiden går, og dere blir et par. Det du ikke vet er at den avdødde kjæresten sin mystiske 'ulykke' har gitt henne mersmak. Før du vet ordet av er du på vei ned Mosseveien mot E18 i en rasende fart helt uten bremser. I begravelsen finner hun nok en gang 'trøst' hos en av de fremmøtte og slik fortsetter det til hun en dag blir tatt, blir erklært sinnsyk i gjerningsøyeblikket og slipper ut et halvt år etterpå.

• Liker 3
Gjest Margit Spat
Skrevet

Årsaken til at hun ikke vil date deg er at hun har kjæreste, så det er ikke deg som person det er noe galt med, er vel egentlig det hun sier? Tror ikke du skal legge så mye mer fortolkning i det.

Skrevet

Hvorfor er det en rar ting å si? En ekstremt mye brukt phrase opp gjennom tidene.

AnonymBruker
Skrevet

Årsaken til at hun ikke vil date deg er at hun har kjæreste, så det er ikke deg som person det er noe galt med, er vel egentlig det hun sier? Tror ikke du skal legge så mye mer fortolkning i det.

Dette. Hun prøver nok bare å si fra at du ikke skal ta det personlig at hun sier nei.

Anonymous poster hash: 60deb...c00

Gjest Frank Slade
Skrevet

Det høres ut som et hyggelig avslag som du legger mer i enn du burde.

:)

Gjest Amémonos
Skrevet

Skjønner ikke hva som er så rart. Hun synes vel bare at du er en flott fyr og ville derfor sagt ja om hun ikke allerede var sammen med en annen flott fyr. Jeg ville ikke tolket dette som at kjæresten hennes er "i veien". Høres ut som du har litt for høye tanker om deg selv, for å være ærlig. :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva som var rart med det. En helt vanlig ting å si :)

Anonymous poster hash: f2ee5...d56
AnonymBruker
Skrevet

Litt pussig ordvalg, kanskje, men høyst sannsynlig bare en høflig måte å avslå på. Ville ikke lagt mer i det enn som så.

Anonymous poster hash: a6ba1...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...