AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Fant jobb på finn.no. som guide. Intervjuene skjedde via telefon. Firmaet har websider og er registrert med organisasjonsnummer. De har adresse, men ikke et offentlig registrert telefonnummer. Fikk jobb etter et telefonintervju pga språkkunnskaper. Har signert kontrakten og fått vite en del om jobben. Nå skal jeg ta testene for å bli guide på websider knyttet mot paypal og det koster kun 1 krone. De sier at det egentlig koster mer, men at de sponser resten. Så skal jeg ta to tester til for å kunne jobbe. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 0df96...062
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Det høres ut som svindel. Hvorfor skal du betale 1 kr. liksom? Anonymous poster hash: a239e...29d 3
Cashbah Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Hørtes veldig ut som svindel. Hvilket firma er det snakk om? Og hvorfor skal du betale 1 krone om firmaet sponser resten? 2
slask Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Fant jobb på finn.no. som guide. Intervjuene skjedde via telefon. Firmaet har websider og er registrert med organisasjonsnummer. De har adresse, men ikke et offentlig registrert telefonnummer. Fikk jobb etter et telefonintervju pga språkkunnskaper. Har signert kontrakten og fått vite en del om jobben. Nå skal jeg ta testene for å bli guide på websider knyttet mot paypal og det koster kun 1 krone. De sier at det egentlig koster mer, men at de sponser resten. Så skal jeg ta to tester til for å kunne jobbe. Er dette normalt?Anonymous poster hash: 0df96...062 Kan umulig være seriøst. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå