AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg sliter med å barbere helt inntil slik at det blir glatt. Barberer med hårene og kommer nok ikke helt inntil da. Har prøvd å barbere mot hårene i tillegg, men får bare nupper og sår da. Tips? Bruker ren og skarp høvel og intimbarberingsgele. Gjør det på slutten av en dusj. Anonymous poster hash: 2902b...521
Minya Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Jeg blir babymyk om jeg bruker ladyshave. Barberer meg da når det passer, spiller ingen rolle om det er før eller etter dusj. Jeg takler ikke å bruke barberhøvel lenger, det blir aldri bra uansett
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Epilator gir uten tvil best resultat. Men det går ganske vondt og du må la det vokse ut litt innimellom. Men kun resultat så er epilator desidert best. Anonymous poster hash: d5ca3...049
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Skal du bli glatt må du barbere mot håret. Anonymous poster hash: 346fa...f59
Gresshoppa Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Nye og rene barberblader, varmt vann og babyolje. Eventuelt vibratorrens etter barbering for å unngå nupper og sår hud
Alethia Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Jeg blir babymyk om jeg bruker ladyshave. Barberer meg da når det passer, spiller ingen rolle om det er før eller etter dusj. Jeg takler ikke å bruke barberhøvel lenger, det blir aldri bra uansett Her kommer ett litt dumt spørsmål. Hva er egentlig ladyshave? Er det litt som en epilator?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Her kommer ett litt dumt spørsmål. Hva er egentlig ladyshave? Er det litt som en epilator? Nei, det er en barbermaskin Anonymous poster hash: b26f3...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå