Gå til innhold

Vanvittig irritert i dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at jeg har vært borte i over et halvt år nå, men likevel. Trodde aldri kroppen skulle bli så ugjenkjennelig som den er nå. Snakker ikke om hvordan den ser ut, men hva den var i stand til før.

Gikk fra å trene mye til å plutselig trene ingenting. Det har skjedd endel, og har vært endel syk. vært ute av trening i over et halvt år nå, og har holdt på litt over 2 mnd i et forsøk på å komme tilbake.

Stiv har jeg alltid vært, og det er leeeeenge siden jeg klarte å nå tærne mine. :nigo: Når det er sagt, har jeg ganske lange bein, men likevel. Er ikke bra å være så stiv som jeg er nå. Klarer ikke gjøre ordentlige knebøy lenger engang. Det er veldig irriterende. Ting som var lett for meg før, virker uoverkommelig akkurat nå.

Mange av øvelsene virker mange ganger ukjente, selv om jeg har utført dem mange ganger tidligere. Ting tar lenger tid, og jeg merker at jeg må bli kjent med kroppen min på nytt.

Likevel er jeg fremdeles glad i denne alene tiden. Ønsker bare at jeg igjen kan nyte den tiden på samme måte som jeg gjorde før. For jeg liker ikke å være i den forfatningen jeg er i nå.

Hadde en skikkelig dårlig økt i dag og ble så sint at jeg måtte bare få det ut et sted.

Anonymous poster hash: ac50a...2b5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tøy skikkelig ut hver dag, sjekk ut stretching yoga routine på youtube. Mange gode videoer. Kroppen må bli vandt med øvelsene igjen så ha tålmodighet og annerkjenne at det tar litt tid. Lykke til, dette ordner seg!

Anonymous poster hash: 6e292...c3a

AnonymBruker
Skrevet

Tøy skikkelig ut hver dag, sjekk ut stretching yoga routine på youtube. Mange gode videoer. Kroppen må bli vandt med øvelsene igjen så ha tålmodighet og annerkjenne at det tar litt tid. Lykke til, dette ordner seg!

Anonymous poster hash: 6e292...c3a

Takk. Jeg ser fram til den dagen jeg kan komme tilbake der jeg var :)

Dessuten er jeg nok ikke alene om dette, men jeg tenker at det må være lov å bli lei seg for sånne ting.

Anonymous poster hash: ac50a...2b5

Gjest Runforit
Skrevet

Psyken husker, men kroppen trenger tid å komme seg tilbake der den var. Muskler og form er ferskvare og lang tid borte vil gjøre at du må "starte på nytt". Det er utrolig viktig at du går sakte frem for å unngås skader og innse at du ikke bare kan plukke opp og starte der du stoppet.

Fordelen er at progresjonen vil komme raskt tilbake da kroppen også husker hva form den var i. Grunnlaget er der så med kontinuitet så vil du komme tilbake der du var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...