AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hvis jeg ikke er så interessert i en, så kan jeg bruke litt lang tid på å svare han. Jeg tenker "jaja han kan jeg svare senere" Er jeg interessert, så svarer jeg fort. Ikke på minuttet, men samme dagen. Det tar ikke lang tid på å svare på en melding. Uansett, så bruker nettdaten min lang tid på svare meg. Flere dager. Jeg sendte han en sms (vi tekster på mobilen nå) på lørdag, men ikke noe svar. Han brukte ikke lang tid før. Når han svarer nå, så svarer han veldig kort. Han virker ikke så interessert lengre. Merker forskjell på måten han svarer. Han kan heller ikke være så interessert hvis han glemmer å svare. Litt synd. Føler vi hadde en del til felles og sånn. Jeg gidder ikke å mase. Men spurte om vi skulle møtes til lørdag. Vi har snakket litt om det for en stund siden om å møtes. Hva tenker du når nettdaten din bruker lang tid på å svare? Typisk flere dager. Anonymous poster hash: b90db...cd4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Jeg vet med meg selv at hvis jeg ikke er veldig interessert så bruker jeg lengre tid til å svare. Litt som du sier, at jeg tenker jeg kan svare senere osv. Men jeg har vært borti en date som svarte iløpet av fem minutter hver gang, men likevel var han ikke interessert. Snakket ikke så mye med han da Anonymous poster hash: 6d626...27d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Enten at han ikke er interessert eller at han er ekstremt opptatt. Anonymous poster hash: 6bf2c...b20
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Hender at jeg gjør det, ergo reagerer jeg ikke hvis andre gjør det samme. Ikke fordi jeg ikke kan tenke tanken, innimellom...men vet jo godt med meg selv at det kan ta tid for meg å svare selv om jeg er interessert. Føler ikke at det er det det står på, med andre ord. Det kan jo uansett hende at han ikke er interessert, siden han ikke har brukt å gjøre det tidligere. Anonymous poster hash: 70a66...d72
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Kjenner han ikke, så er umulig å svare. Kanskje han er surrete? Kanskje han har mye å gjøre? Kanskje han er lite interessert? Kanskje han får kalde føtter? Kanskje han har funnet en "bedre" dame? Ikke vet jeg.....
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Da tenker jeg: Han er veldig opptatt Han er ikke interessertAnonymous poster hash: 8df9b...5ca
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Vent... hvis dere svarer raskt så er det synonymt med at dere er interessert? Det var en jeg hadde tenkt å be ut på date som jeg pratet med, men følte at hun ikke var noe særlig interessert da hun aldri tok initiativ til samtale, men hun svarte i løpet av ca 0.01 sekunder hver gang jeg skrev noe. Anonymous poster hash: 9b5ea...5f3
sjonkelrolf Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Ikke interessert. Hvis jeg snakker med en på f.eks. Tinder, og det går lang tid mellom hvert svar, så sier det sitt. Da kan jeg finne på sende en høflig men ærlig melding hvor jeg avslutter det hele og blir ferdig med det. Gidder ikke bruke tid og krefter på noen som ikke er interesserte. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Det er jo ingen fasit på dette, men jeg mener at når man er i ferd med å avtale å møtes og han bruker flere dager på å svare og man fortsatt ikke har kommet noe vei, da mener jeg at det er et klart tegn på manglende interesse. Alle har tid til å svare på en SMS med "Det passer ikke denne lørdagen dessverre,men hva med neste?" eller noe i den duren. Jeg er en ekstremt opptatt person, og til og med jeg klarer å finne 5 min i løpet av en hel dag til å sende en kort SMS og si ifra. Anonymous poster hash: f4998...1a2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Det er jo ingen fasit på dette, men jeg mener at når man er i ferd med å avtale å møtes og han bruker flere dager på å svare og man fortsatt ikke har kommet noe vei, da mener jeg at det er et klart tegn på manglende interesse. Alle har tid til å svare på en SMS med "Det passer ikke denne lørdagen dessverre,men hva med neste?" eller noe i den duren. Jeg er en ekstremt opptatt person, og til og med jeg klarer å finne 5 min i løpet av en hel dag til å sende en kort SMS og si ifra.Anonymous poster hash: f4998...1a2 Enig. Det kan virke som at han ikke er interessert når han bruker flere dager på å svare. Da ville jeg nok bare ha gått videre. Jeg tar et hint liksom. Anonymous poster hash: 8df9b...5ca 2
sjonkelrolf Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Alle har tid til å svare på en SMS med "Det passer ikke denne lørdagen dessverre,men hva med neste?" eller noe i den duren. Jeg er en ekstremt opptatt person, og til og med jeg klarer å finne 5 min i løpet av en hel dag til å sende en kort SMS og si ifra. Anonymous poster hash: f4998...1a2 Helt enig, det er null problem hvis man er interessert nok. Selv om man kanskje har 1000 ting å gjøre klarer man å huske på den personen, og hvor vanskelig er det å fyre av gårde en kjapp melding? Det har med prioriteringer å gjøre. Tid har man hvis man har lyst. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 Ingenting. Man har jo et liv utenom. Selv kan det gå flere uker mellom folk får svar fra meg, det handler ikke om at jeg er dust og overser de eller ikke tenker på de, men fordi jeg liker å være fokusert når jeg skriver med noen og ikke skyte av en melding på bussen i en stresset uke, og når jeg logger meg på pcen er det som oftest for å slappe av i min egen verden, ikke for å fortsette å stresse (med å måtte skrive hyggelige, spennende meldinger til noen). Men skjønner at det kan være frustrerende, det skjer at jeg blir nervøs hvis jeg selv ikke får svar på lang tid - men stoler på at så lenge jeg ikke har gjort noe støtende så er det ikke personlig ment og når det går lengre tid i mellom er det ekstra hyggelig og ekstra mye å skrive om når man først gjør det Anonymous poster hash: b0e38...1ae
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Kanskje han har angst og ikke vil si det , eller syntes det blir for dumt å komme med oppdiktede unnskyldninger så han unngår å svare. Apropo Tinder, jeg logger meg inn der ca en gang i måneden når jeg kjeder meg! Matchet med flere flotte fyrer jeg liker å skrive med, men jeg unngår å bruke wifi på telefonen daglig, og syntes uansett ikke det er spesielt givende med småprat som hva man har gjort i dag osv. Betyr ikke at jeg ikke er interessert i de jeg har matchet med! Anonymous poster hash: b0e38...1ae
sjonkelrolf Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Ingenting. Man har jo et liv utenom. Selv kan det gå flere uker mellom folk får svar fra meg, det handler ikke om at jeg er dust og overser de eller ikke tenker på de, men fordi jeg liker å være fokusert når jeg skriver med noen og ikke skyte av en melding på bussen i en stresset uke, og når jeg logger meg på pcen er det som oftest for å slappe av i min egen verden, ikke for å fortsette å stresse (med å måtte skrive hyggelige, spennende meldinger til noen). Men skjønner at det kan være frustrerende, det skjer at jeg blir nervøs hvis jeg selv ikke får svar på lang tid - men stoler på at så lenge jeg ikke har gjort noe støtende så er det ikke personlig ment og når det går lengre tid i mellom er det ekstra hyggelig og ekstra mye å skrive om når man først gjør det Anonymous poster hash: b0e38...1ae Da må du i så fall finne noen som er som deg på det området. For andre, meg selv inkludert er det noe som heter "ute av syne, ute av sinn".
Gjest Amémonos Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 Jeg mister fort interessen hvis han er veldig treg. Enten er han ikke interessert eller så er han altfor opptatt til at jeg gidder å involvere meg med fyren. I de fleste tilfeller vil det første alternativet være det riktige. Hvis man virkelig er interessert så klarer man jo å sende ihvertfall én melding om dagen.
oeas Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 Skriver når jeg har tid. Tåler ikke dama at det kan ta to, tre dager er hun likevel ikke trygg nok på seg selv til at forholdet er laget.
Gjest Amémonos Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Skriver når jeg har tid. Tåler ikke dama at det kan ta to, tre dager er hun likevel ikke trygg nok på seg selv til at forholdet er laget. Eller så vil hun ha en litt mindre tafatt mann. 👍
oeas Skrevet 13. mars 2015 #18 Skrevet 13. mars 2015 Eller så vil hun ha en litt mindre tafatt mann. At man ikke skriver før man har tid har ingenting med å være tafatt å gjøre. Tåler ikke dama at det kan ta to, tre dager før hun får svar er hun ikke mye å satse på.
Gjest Amémonos Skrevet 13. mars 2015 #19 Skrevet 13. mars 2015 At man ikke skriver før man har tid har ingenting med å være tafatt å gjøre. Tåler ikke dama at det kan ta to, tre dager før hun får svar er hun ikke mye å satse på. Mens jeg tenker at en mann/kvinne som ikke tar seg tid til den de dater ikke er mye å satse på. Hver sin smak.
oeas Skrevet 13. mars 2015 #20 Skrevet 13. mars 2015 Mens jeg tenker at en mann/kvinne som ikke tar seg tid til den de dater ikke er mye å satse på. Hver sin smak. Jeg snakker ikke om de jeg dater. Men kvinner jeg skriver med over internett. Er vi kommet til dating er vedkommende i livet mitt på en helt annen måte. Tåler ikke dama jeg bare skriver med over internett å vente to, tre dager før hun får svar er hun ikke typen som er verdt å gå på date med uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå