Gå til innhold

Aktiv jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagermedarbeider er nok det beste mtp fysisk jobb. Mye løfting,bæring og gåing.

Sykehjem o.l er ingenting i forhold. Greit nok at man må løfte litt der og, men ikke fra du kommer på jobb til du går hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer på barneskole og føler selv jeg har en ganske aktiv jobb. Går mye, står mesteparten av dagen.

Har 7 timer kroppsøving i uka der jeg prøver å delta aktivt + en time fysisk aktivitet. Svømming annenhver uke, turer i skogen, fjelldag, skidag osv. I tillegg får jeg brukt hodet mitt til noe (jeg synes er) spennende 😊

Hvis jeg ikkje skulle vært lærer, så ville jeg utdanna meg til fysioterapeut. Den typen som har treningsgrupper noen ganger i uka, kanskje litt terapidiring og liknende, i tillegg til den vanlige behandlingen. Ikke ekstremt aktiv jobb for mange, men kommer an på hvilken retning man velger.

Anonymous poster hash: ce27d...85a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer på barneskole og føler selv jeg har en ganske aktiv jobb. Går mye, står mesteparten av dagen.

Har 7 timer kroppsøving i uka der jeg prøver å delta aktivt + en time fysisk aktivitet. Svømming annenhver uke, turer i skogen, fjelldag, skidag osv. I tillegg får jeg brukt hodet mitt til noe (jeg synes er) spennende 😊

Hvis jeg ikkje skulle vært lærer, så ville jeg utdanna meg til fysioterapeut. Den typen som har treningsgrupper noen ganger i uka, kanskje litt terapidiring og liknende, i tillegg til den vanlige behandlingen. Ikke ekstremt aktiv jobb for mange, men kommer an på hvilken retning man velger.

Anonymous poster hash: ce27d...85a

Gjest Penelopee
Skrevet

Lagermedarbeider er nok det beste mtp fysisk jobb. Mye løfting,bæring og gåing.

Sykehjem o.l er ingenting i forhold. Greit nok at man må løfte litt der og, men ikke fra du kommer på jobb til du går hjem.

Tørr jeg spørre om du har jobbet på sykehjem? Jobber selv deltid ved siden av studiet og er helt utslitt og støl kroppen etter en arbeidsdag. Mange tunge løft gjennom hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...