Gå til innhold

Aktiv jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Jeg vil ha en aktiv jobb, men med ganske god lønn og såklart noe jeg trives med.
Noen forslag?

Skrevet

Det blir veldig vanskelig å komme med forslag når du ikke sier noe om dine interessert, din utdanning, dine tidligere arbeidserfaringer, hva du mener med aktiv, hva du mener med god lønn osv.

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Det blir veldig vanskelig å komme med forslag når du ikke sier noe om dine interessert, din utdanning, dine tidligere arbeidserfaringer, hva du mener med aktiv, hva du mener med god lønn osv.

Det går jo an å komme med forslag selv om du ikke vet alt om interessene og utdanningen min?

Går bare på videregående så alt er mulig. Med aktiv mener jeg fysisk aktiv jobb hvor jeg ikke bare sitter på en kontorstol hele dagen. Jeg har mange interesser så jeg kunne tenkt meg mye. Vil bare se hvilke forslag jeg får.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet bor du? Hvor gammel er du? Hvilke interesser har du?

Anonymous poster hash: 6d826...0b4

Skrevet

Tenker du noe å utdanne deg til eller noe å ha som deltidsjobb på sida av studier?

AnonymBruker
Skrevet

Førerhund-/servicehundtrener, trefelling, anleggsarbeide, gartner, mekaniker, sykepleier, hjelpepleier, vernepleier, lærer, førskolelærer, markedsføringskonsulent, etc etc etc.,,.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jobbe som assistent på sykehjem. Der står/går du omtrent hele dagen.
eller så er ikke IKEA et dumt alternativ.

Anonymous poster hash: 6f8ac...bf3
AnonymBruker
Skrevet

Førerhund-/servicehundtrener, trefelling, anleggsarbeide, gartner, mekaniker, sykepleier, hjelpepleier, vernepleier, lærer, førskolelærer, markedsføringskonsulent, etc etc etc.,,.

Hvordan blir man dette?

Anonymous poster hash: 61b88...f46

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med aktiv, mener du personlig trener liksom? Eller en jobb der du ikke sitter på et kontor forran skjermen hele dagen..? Brannskonstabel, barnehagelærer, gymlærer, fysioterapaut?

Anonymous poster hash: ed01e...a0f
Skrevet

Lagermedarbeider.

• Liker 1
Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Takk for forslag. Jeg mener jobb etter utdanningen, ikke en jobb ved siden av studie. Og ja, som sagt en jobb der jeg ikke sitter på kontorstolen hele dagen. Trenger absolutt ikke være så aktiv som personlig trener.

AnonymBruker
Skrevet

Sykehjem. Kom oppi 8000 skritt på noen timer.

Anonymous poster hash: bf54b...bf4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir man dette? Anonymous poster hash: 61b88...f46

Stor fordel hvis man har hunderelatert utdanning eller har gått kurs og har erfaring med hund fra tidligere.

Man kontakter instansen som driver med dette i nærheten av der du bor og hører om de trenger aspiranter, eventuelt legger inn en søknad selvom det ikke er noe ledig.

Ulempen med denne jobben er at i mange tilfeller må du ha med deg jobben hjem i hverdagene, og da er det gjerne 2-3 hunder man trener av gangen som skal ha plass i hjemmet ditt. Så jobben er på en måte 200% og ikke 100% da man MÅ være pedagogisk 24/7 med testhundene. Dersom man må ha med seg hundene hjem så får man gjerne et lite lønnstillegg, men det er ikke alltid stort nok plaster på såret når en av bikkjene har spist opp et helt rom :)

Skrevet

Håndtverkeryrker. F.eks Elektriker, snekker, telemontører osv. Er telemontør selv og tilbringer store deler av dagen på bena, klatrer i stiger, i mast, i stolper osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber i barnehage. I dag hadde jeg bare halv arbeidsdag, men med litt gange til og fra jobb viste skrittelleren min 17.000 skritt da jeg kom hjem.

Annonse
Skrevet

Aktive jobber der du har god lønn er elektriker, rørlegger, forskalingssnekker osv. De tjener mer enn en førskolelærer, som har mer utdannelse.

Andre jobber der du forbruker en del kalorier og i tillegg får frisk luft, men der lønnen ille er noe særlig er landbruksavløser, gartner, skogsarbeider ( ofte litt bedre enn de andre to) .

Noen skal ha det til at ansatte i barnehage har en veldig aktiv jobb, ..og ja, det er den, men ikke på den måten at du forbrenner så mange fler kalorier. Har jobbet innen landbruk og gartneri før jeg ble førskolelærer og kan si at jeg spiste mye mye mer for å holde vekten da, enn nå.

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Vet du eller noen andre hvor god lønn en førerhundtrener tjener? Fant det ikke ut på utdanning.no

AnonymBruker
Skrevet

Fotballspiller på Real Madrid. Rimelig god lønn. Meget aktivt.

Anonymous poster hash: 07ef4...37d
  • Liker 1
Skrevet

Lagermedarbeider.

Enig her!

Jeg jobbet på lager et halvt års tid, på rolige dager gikk jeg 12k skritt kun på jobben.

Ellers har jeg jobbet som servitør, det var også veldig aktivt, og godt betalt med tips.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jobbe som assistent på sykehjem. Der står/går du omtrent hele dagen.

eller så er ikke IKEA et dumt alternativ.

Anonymous poster hash: 6f8ac...bf3

Hehe, signerer denne! Jeg jobber på IKEA, går hele dagen :) men er vel kanskje sånn på de fleste kjøpesenter :)

Anonymous poster hash: a34a1...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...