Gå til innhold

Har du vært obsessed av en fyr pga livet hans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen gang vært obsessed av en fyr pga. at dere vil ha det livet han har?

Jeg har tatt meg i å gjøre dette et par ganger med gutter jeg har møtt f.eks. på Tinder, men som jeg egentlig i prinsippet ikke kjenner, eller for den saks skyld i det hele tatt har møtt.

Jeg ser bilder av en kjekk gutt, som f.eks. reiser mye, er mye med venner, driver med morsomme aktiviteter... og jeg tenker at jeg rett og slett kunne tenke meg å være en del av akkurat det. Også innbiller jeg meg at jeg er så godt som forelsket i fyren.

Jeg skjønner meg ikke helt på meg selv noen ganger :P

Anonymous poster hash: 834db...817

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nesten. Ble kjent med en fyr i fjor vår, fra tinder også. Kommer fra en velstående familie og er i gang med en prestisjeutdanning selv..:P i løpet av de to møtene med han, ble jeg SINNSYKT fascinert av hele fyren uten å kjenne han en gang, haha! Er det fremdeles, og innbiler at jeg er forelsket i han også :P

dater dere?

Anonymous poster hash: 5a9dc...ea6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en utenlandsk fyr som har reist masse, surfer, står på ski, snakker flere språk og er snart ferdig utdannet. Han har en veldig avslappet holdning til livet, og lever i nuet. Det var ikke utseendet som fikk meg til å falle for han, men interessene og livssynet hans. Fikk umiddelbart en stor crush på han, kunne føles som en forelskelse, selv om vi egentlig ikke klaffet så bra sammen. Tenker fremdeles at jeg gjerne skulle vært en del av livet hans.

Anonymous poster hash: 5069e...2d0
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nesten. Ble kjent med en fyr i fjor vår, fra tinder også. Kommer fra en velstående familie og er i gang med en prestisjeutdanning selv.. :P i løpet av de to møtene med han, ble jeg SINNSYKT fascinert av hele fyren uten å kjenne han en gang, haha! Er det fremdeles, og innbiler at jeg er forelsket i han også :P

dater dere?

Anonymous poster hash: 5a9dc...ea6

Jeg pleide å like sånne folk, helt til jeg så hvor mange jenter de hadde som backups, livet er for kort til å like dem.

Anonymous poster hash: f3979...394

Skrevet

Har dere noen gang vært obsessed av en fyr pga. at dere vil ha det livet han har?

Jeg har tatt meg i å gjøre dette et par ganger med gutter jeg har møtt f.eks. på Tinder, men som jeg egentlig i prinsippet ikke kjenner, eller for den saks skyld i det hele tatt har møtt.

Jeg ser bilder av en kjekk gutt, som f.eks. reiser mye, er mye med venner, driver med morsomme aktiviteter... og jeg tenker at jeg rett og slett kunne tenke meg å være en del av akkurat det. Også innbiller jeg meg at jeg er så godt som forelsket i fyren.

Jeg skjønner meg ikke helt på meg selv noen ganger :P

Anonymous poster hash: 834db...817

Du kan jo få det samme livet uten fyren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...