AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er blitt alenemor og da har jeg oppsøkt visse fora med andre aleneforeldre. Mangfoldet er jo som i alle andre grupper, selvsagt. Men en ting jeg har merket er at det er evig mange som har en bf i Tyrkia. Det finnes tilogmed en egen gruppe for mødre med Tyrkiske barnefedre! Leste også en blogger om det samme. Så da sitter de i Norge med en unge viss far lever av å snylte på blonde turister som *just wanna have fun* og han kommer sikkert ikke til å betale en krone så det får staten gjøre.. Må da våre en utrolig kjipt situasjon. Men jeg kjenner at jeg lurer litt på hvorfor det er så mange? Hva er så spesielt med Tyrkere? De er jo ikke spesielt kjekke eller har noen uthevet fin klesstil? Sjekketriksene er vel også så som så. Jeg snakker ikke om et folkeslag eller norsk-tyrkere/innflyttere. Jeg snakker om den gjengen tyrkere som kun oppholder seg på turistbarene, flørter med alle jenter og gjerne går kledd i hvitt, har sleik og pilotbriller. Jeg kan ikke være den eneste som har tenkt på dette? Anonymous poster hash: 75446...1e3 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Ingen med personlig erfaring som vil dele 😁? Beklager for at autorretningen løp litt løpsk forresten.Anonymous poster hash: 9aa93...d41
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hahaha. Jeg hadde en bekjent som dro til Tyrkia med venninner ved hver anledning som bydde seg. De var ikke akkurat vakre mennesker, så de ble jo veldig sjarmert når de fikk oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. De dro ned og festet med tyrkere, og kom hjem forelsket og glade, og snakket alltid om dem. Forferdelig rart. Vi andre hevet nok et øyenbryn De ble ikke gravid da, men Tyrkia var/er liksom deres høydepunkt i livet, og de drar fortsatt ned dit for å finne sommerflørtet, som de kan snakke med på Facebook og meldinger når de kommer hjem igjen. Jeg synes det er veldig spesielt.. Anonymous poster hash: 750ba...43e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Forundrer meg ikke. Har et par venninner som ikke ser ut som fotomodeller og de mener at de ikke kan få seg noe ut over disse tyrkere, afrikanere og østeuropeere generelt. Synd...! Norske menn er ufattelig kravstore innimellom. Anonymous poster hash: a3762...6e4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Hahaha. Jeg hadde en bekjent som dro til Tyrkia med venninner ved hver anledning som bydde seg. De var ikke akkurat vakre mennesker, så de ble jo veldig sjarmert når de fikk oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. De dro ned og festet med tyrkere, og kom hjem forelsket og glade, og snakket alltid om dem. Forferdelig rart. Vi andre hevet nok et øyenbryn :fnise:De ble ikke gravid da, men Tyrkia var/er liksom deres høydepunkt i livet, og de drar fortsatt ned dit for å finne sommerflørtet, som de kan snakke med på Facebook og meldinger når de kommer hjem igjen. Jeg synes det er veldig spesielt.. Anonymous poster hash: 750ba...43e Jeg har en venninne som finner den store kjærligheten hver gang hun er i alanya. Det er alanya ditt og alanya datt i hennes verden og er vel høydepunktet i livet hennes som hun bedyrer på Facebook. Hun har flere ganger prøvd å få noen av dem til Norge på forlovelsesvisum. Takk og pris for at hun har fått avslag hittil. Hun får sjans på norske menn, men de er altfor kjedelige. Foretrekker heller tyrkiske menn som bedrar, snylter eller banker henne opp. Nå snakker jeg ikke om alle tyrkiske menn, kun de hun har vært borti. Hun er på flere Tyrkia-grupper på Facebook. Anonymous poster hash: 58913...845 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Hehe,merkelig greie dette her. Ser ut som Tyrkia har blitt norske kvinners svar på Menn som drar til Thailand. Her jeg bor er det også en gjeng mindre pene venninner som reiser ned til Tyrkia å treffer den store kjærligheten gang på gang i Alanya :-)Anonymous poster hash: b7ef9...54b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Jeg har vært mye i Tyrkia, og også jobbet der en sommer. Og det er vel mange dumme damer som faller for disse tyrkiske mennene. En jeg ble litt kjent med, var en av de kjekkere tyrkerne. Han hadde allerede i juni hatt sex med 100 damer. Og det var fine damer og. Og damer fra flere land da, det er ikke bare norske damer som er sånn. Vet ikke hva det er, men virker ut som mange tenker at det som skjer i utlandet det teller ikke. Jeg har aldri hatt en flørt der nede, og flere av de mennene jeg ble kjent med der nede, syntes det var spesielt. For de var ikke vant til at en norsk ung jente ikke hadde sex med en tyrker da de var der nede. Og jeg var der jo i 4 mnd. Noen er vel kanskje så dumme, at de er så desperate på å få barn, så tenker de at de får pene barn hvis de blir gravide med en utenlandsk mann. Husker selv da jeg var 13 år, så sa jeg at jeg skulle ha barn med en afrikaner, for da ville vi få så pene barn. Anonymous poster hash: bdb15...94d
happiest Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Hahaha. Jeg hadde en bekjent som dro til Tyrkia med venninner ved hver anledning som bydde seg. De var ikke akkurat vakre mennesker, så de ble jo veldig sjarmert når de fikk oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. De dro ned og festet med tyrkere, og kom hjem forelsket og glade, og snakket alltid om dem. Forferdelig rart. Vi andre hevet nok et øyenbryn De ble ikke gravid da, men Tyrkia var/er liksom deres høydepunkt i livet, og de drar fortsatt ned dit for å finne sommerflørtet, som de kan snakke med på Facebook og meldinger når de kommer hjem igjen. Jeg synes det er veldig spesielt.. Anonymous poster hash: 750ba...43e Forundrer meg ikke. Har et par venninner som ikke ser ut som fotomodeller og de mener at de ikke kan få seg noe ut over disse tyrkere, afrikanere og østeuropeere generelt. Synd...! Norske menn er ufattelig kravstore innimellom. Anonymous poster hash: a3762...6e4 Hehe,merkelig greie dette her. Ser ut som Tyrkia har blitt norske kvinners svar på Menn som drar til Thailand. Her jeg bor er det også en gjeng mindre pene venninner som reiser ned til Tyrkia å treffer den store kjærligheten gang på gang i Alanya :-)Anonymous poster hash: b7ef9...54b Hvorfor må dere poengtere at dette er "mindre pene mennesker"? Er det for at dere skal føle dere bedre selv? Bare fordi dere har pult og har vært/er kjæreste med norske gutter/menn? Blir så provosert! 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Hvorfor må dere poengtere at dette er "mindre pene mennesker"? Er det for at dere skal føle dere bedre selv? Bare fordi dere har pult og har vært/er kjæreste med norske gutter/menn? Blir så provosert! Fordi menn i Tyrkia har lavere standar enn hva de har i Norge, ergo de "mindre pene" får ikke noen her hjemme, og får for første gang oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: 750ba...43e
happiest Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Fordi menn i Tyrkia har lavere standar enn hva de har i Norge, ergo de "mindre pene" får ikke noen her hjemme, og får for første gang oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: 750ba...43e Det er ikke sikkert de har "lavere standard". Det kan faktisk hende at de synes de er pen. Alt for mange i Norge er for opptatt av det perfekte utseende, og bryr seg alt for mye om hva andre tenker angående utseende. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #12 Skrevet 2. april 2015 Tyrkere på utesteder får jo penger for å ligge med disse brødhodene også.Anonymous poster hash: f5695...17c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #13 Skrevet 4. april 2015 Jeg er blitt alenemor og da har jeg oppsøkt visse fora med andre aleneforeldre. Mangfoldet er jo som i alle andre grupper, selvsagt. Men en ting jeg har merket er at det er evig mange som har en bf i Tyrkia. Det finnes tilogmed en egen gruppe for mødre med Tyrkiske barnefedre! Leste også en blogger om det samme.Anonymous poster hash: 75446...1e3 Har du link til den gruppen Anonymous poster hash: 9278e...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå