Gå til innhold

tips til å style style rød hverdagskjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har kjøpt en rød kjole i jerseyaktig stoff.

Den skal brukes til hverdags på jobben, og jeg må nok ha en cardigan over som regel. Men er så usikker på hvilken farge og hvilken fasong/lengde som kunne passe til?

Eller kanskje dressjakke noen ganger?

Jeg liker i utgangspunktet ikke rødt og svart sammen, men kan kanskje muligens gjøre et unntak her siden den går mer mot tomatrød enn høyrød. Men vil helst ha forslag om noe annet en svart.

Endret av Amafalathiel
Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Koksgrått er pent til raudt, synest eg, det same gjeld beige. Kan hende sennepsgult kunne fungere? Grønt?

Skrevet

Koksgrått er pent til raudt, synest eg, det same gjeld beige. Kan hende sennepsgult kunne fungere? Grønt?

hmm, for hver farge du nevner, ser jeg for meg en strikkejakke i skapet som jeg aldri ville tenkt på å bruke til denne kjolen, men du fikk meg til å tenke at det kan funke, bare ved å nevne fargene. Fascinerende. Takk for tips!

Skrevet

Flott kjole!

Mørk brun, beige eller kremhvit cardigan kan gå bedre til denne kjolen enn svart.

Ankelboots med litt hæl, evt høyere støvletter med litt hæl.

Et langt smykke eller et skjerf.

Jeg har to av disse cardiganene selv fra Gestuz (mørk blå og mørk brun), og er veldig fornøyd med dem. De holder fasongen, er varme, og nupper ikke:

saiva-cardigan-3188719-1000x1000.jpg

Skrevet

Flott kjole!

Mørk brun, beige eller kremhvit cardigan kan gå bedre til denne kjolen enn svart.

Ankelboots med litt hæl, evt høyere støvletter med litt hæl.

Et langt smykke eller et skjerf.

Jeg har to av disse cardiganene selv fra Gestuz (mørk blå og mørk brun), og er veldig fornøyd med dem. De holder fasongen, er varme, og nupper ikke:

saiva-cardigan-3188719-1000x1000.jpg

Brunt hadde jeg ikke tenkt på, men det er jo faktisk kjempefint med rødt. Hadde egentlig tenkt å bruke nude sko til, men nå tenker jeg at de svarte ankelstøvlettene mine sikkert funker. Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...