AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg skal kjøpe en ny veske, helst en litt lys veske til våren. Det var jeg som spurte om Decadent veska i forrige uke, og den ble returnert. Denne har skulderreim, og ser litt mer praktisk ut. Anonymous poster hash: 8a9c1...561
Kragebein Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Ikke en veske jeg ville kjøpt selv, men synes den var fin
sunflower Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Enig med Kragebein Ikke min stil, men absolutt ei fin veske! Endret 12. mars 2015 av olinari
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Tusen takk for svar! Dette er første gangen jeg skal legge litt mer penger i en veske, men jeg kommer jo likevel ikke opp til "designerveske-nivå". Men det er gøy og spennende! Er redd for å velge "feil", at jeg får en veske som jeg ikke "trives med", at den er tungvint å bruke osv. Hva legger dere som er litt mer erfarne vekt på når dere kjøper vesker? Tenker da på hva dere vurderer når det gjelder bruk, hva det er som gjør en veske god sånn sett osv. Hvis man ser helt bort fra merke, og skal kjøpe en veske som er praktisk, lett å bruke og som kan brukes til det meste. I mitt tilfelle blir det en hverdagsveske som skal brukes til jobb, reiser og byturer. Har dere kanskje også andre forslag til vesker i lyst skinn til max 6000 kr? Anonymous poster hash: 8a9c1...561
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Hmm. Ikke helt min stil Du er mann. Med hvite store saggebukser og fedorahatt. Anonymous poster hash: c40ff...626 3
WubWub Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Du er mann. Med hvite store saggebukser og fedorahatt.Anonymous poster hash: c40ff...626 Har aldri hatt hvite store saggebukser, og fedorahatten er blitt til aske.
Auri Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Ikke min stil, men en fin veske. Og det betyr mye fra meg, som hater lys beige og gulldetaljer Når jeg ser etter veske, ser jeg etter en hvor jeg har plass til tingene jeg skal ha med meg. At den er god å bære. At den passer til min generelle stil, at den er praktisk til slik jeg liker å bruke veske (jeg synes f.eks. vesker med lokk som må låses opp er litt kronglete). At materialet er godt mot bar hud om sommeren, og at det kommer til å funke med ytterjakke om vinteren (noen vesker blir klamme mot bar hud, andre er for glatte slik at de sklir rett av skuldra utenpå en jakke). Personlig foretrekker jeg tekstilvesker med glidelås og ingen flapp over åpningen, to like skulderhanker med litt god størrelse, og et par ekstra rom, helst ett utvendig med glidelås og et par innvendig. Umulig å finne i disse tider da, hvor alt skal være skinn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå