AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Gåtur eller styrketrening, halvannen time daglig,alltid. Frokost 2 Wasa knekkebrød med tine smøreost,kalkunpålegg eller annen ost 2 hvitløkbåter,agurk, paprika,rødløk og stangselleri ubegrenset, I glass stort ekstra lettmelk og 1-2 kopper presskannekaffe Mellommåltid. 1 kålrot eller gulrot,en neve nøtter lunch 1 kokt egg en kiwi og to knekkebrød lik dem jeg hadde til frokost 1 stort glass dvitamin melk ekstra lett Middag,Omelett med kylling og masse broccoli grønnsaker,eller suppe laget på grønnsaker fra bunnen av med litt lettfløte i, eller laks i form med grønnsaker og da unner jeg meg godt smør,eller salat med kylling kokt egg og grønnsaker,dressing er mager kesam m hvitløk i Kvelds: samme som til frokost litt vannmelon eller Kiwi alt etter hva jeg har/havregrøt med kiwi frosne skogsbær blåbær og kanel Kosttilskudd cvitamin multivitamin tran magnesium Stekeoljer Rapsolje ,ellers olivenolje og godt smør Mørk 70 % sjokolade popcorn og presskannekaffe er min utskeielse på lørdager dog ikke alltid, Hvis jeg skulle sprekke noe jeg gjør sjelden blir det havregrøt laget på vann med godt smør sukker og kanel. Indisk tikka masala og lignende en sjelden gang,1 -2 gngr pr mnd og alltid vann store mengder vann drikker jeg inntil og mellom måltidene Hva mener dere om dette kostholdet og treningen. Jeg er dame og 47 år. Anonymous poster hash: ae753...a5a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Vet ikke hva som skjedde,ble postet gjentatte ganger- Moderator kan du fikse? Ts Anonymous poster hash: ae753...a5a
Gjest Runforit Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Gåtur eller styrketrening, halvannen time daglig,alltid. Frokost 2 Wasa knekkebrød med tine smøreost,kalkunpålegg eller annen ost 2 hvitløkbåter,agurk, paprika,rødløk og stangselleri ubegrenset, I glass stort ekstra lettmelk og 1-2 kopper presskannekaffe Mellommåltid. 1 kålrot eller gulrot,en neve nøtter lunch 1 kokt egg en kiwi og to knekkebrød lik dem jeg hadde til frokost 1 stort glass dvitamin melk ekstra lett Middag,Omelett med kylling og masse broccoli grønnsaker,eller suppe laget på grønnsaker fra bunnen av med litt lettfløte i, eller laks i form med grønnsaker og da unner jeg meg godt smør,eller salat med kylling kokt egg og grønnsaker,dressing er mager kesam m hvitløk i Kvelds: samme som til frokost litt vannmelon eller Kiwi alt etter hva jeg har/havregrøt med kiwi frosne skogsbær blåbær og kanel Kosttilskudd cvitamin multivitamin tran magnesium Stekeoljer Rapsolje ,ellers olivenolje og godt smør Mørk 70 % sjokolade popcorn og presskannekaffe er min utskeielse på lørdager dog ikke alltid, Hvis jeg skulle sprekke noe jeg gjør sjelden blir det havregrøt laget på vann med godt smør sukker og kanel. Indisk tikka masala og lignende en sjelden gang,1 -2 gngr pr mnd og alltid vann store mengder vann drikker jeg inntil og mellom måltidene Hva mener dere om dette kostholdet og treningen. Jeg er dame og 47 år. Anonymous poster hash: ae753...a5a Høyde, vekt og daglig kcal inntak? Hvor mye forbrenner du på en styrkeøkt? Hvor hardt trener du? Endret 12. mars 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Beste måten og gå ned i vekt på, er å telle kalorier. Altså, spis sunt og godt, men å telle dem utgjør endel (hvertfall for min del). Ellers trener jeg og opprettholder et sunt kosthold. På lørdagene spiser jeg hva jeg vil, men begrenser det! Anonymous poster hash: 72139...940
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Beregn hvor mye du forbrenner ved daglig aktivitet utifra din alder, høyde og vekt. http://www.fitnessfrog.com/calculators/tdee-calculator.html Beregn så hvor mye du vil ned per uke, avhengig av hvor mye du skal ned totalt. F.eks. ved en halv kilo per uke, beregn et kaloriunderskudd på 500 kalorier per dag. Registrer deg hos fitnesspal, kjøp en matvekt. Vei og mål alt du får i deg. Ved trening kan du spise kaloriene tilbake, i hvert fall noen av dem. Dette er eneste måten. Du vil ikke spise det samme hver dag, og uansett kan du ikke få folk på KG til å sitte og telle kalorier for deg, den jobben må du ta selv. Kjedelig, ja. Men nødvendig om du vil med sikkerhet ned i vekt. Anonymous poster hash: 39701...9e0
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Høyde, vekt og daglig kcal inntak? Hvor mye forbrenner du på en styrkeøkt? Hvor hardt trener du? Så nøye har jeg ikke gått til verks. Trener både anaerob og aerob alt etter som, det viktigste under treningen er at jeg oppnår og holder på den gode følelsen/rusen man får av å trene. Ts Må jeg det er det ikke nok å være bevisst og konsekvent- Vil jeg ikke da over tid allikevel få resultater? Anonymous poster hash: ae753...a5a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Men når man opparbeider muskelmasse og dermed forbrenning har jeg tidligere erfart at man kan spise mer , til og med ganske mye og allikevel oppleve at vekten raser. Aldri eid en vekt men merket jo det godt på klærne og at jeg gikk ned i størrelser selv om jeg da spiste som en hest. Ts Anonymous poster hash: ae753...a5a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 er det ikke nok å være bevisst og konsekvent- Vil jeg ikke da over tid allikevel få resultater? Anonymous poster hash: ae753...a5a Ikke nødvendigvis. Det kommer helt an på hvor mange kalorier du spiser og hvor mange du forbrenner. Jeg synes det ser ut som du bruker veldig mye olje/smør. Det er ikke bra når du er på slakern. Anonymous poster hash: 07bb7...fa1
Gjest Runforit Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Så nøye har jeg ikke gått til verks. Trener både anaerob og aerob alt etter som, det viktigste under treningen er at jeg oppnår og holder på den gode følelsen/rusen man får av å trene. Ts Må jeg det er det ikke nok å være bevisst og konsekvent- Vil jeg ikke da over tid allikevel få resultater? Anonymous poster hash: ae753...a5a Er du ikke i underskudd så går du ikke ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå