Gå til innhold

Vil jeg gå ned i vekt med dette regimet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gåtur eller styrketrening, halvannen time daglig,alltid.

Frokost 2 Wasa knekkebrød med tine smøreost,kalkunpålegg eller annen ost 2 hvitløkbåter,agurk, paprika,rødløk og stangselleri ubegrenset, I glass stort ekstra lettmelk og 1-2 kopper presskannekaffe

Mellommåltid. 1 kålrot eller gulrot,en neve nøtter

lunch 1 kokt egg en kiwi og to knekkebrød lik dem jeg hadde til frokost 1 stort glass dvitamin melk ekstra lett

Middag,Omelett med kylling og masse broccoli grønnsaker,eller suppe laget på grønnsaker fra bunnen av med litt lettfløte i, eller laks i form med grønnsaker og da unner jeg meg godt smør,eller salat med kylling kokt egg og grønnsaker,dressing er mager kesam m hvitløk i

Kvelds: samme som til frokost litt vannmelon eller Kiwi alt etter hva jeg har/havregrøt med kiwi frosne skogsbær blåbær og kanel

Kosttilskudd cvitamin multivitamin tran magnesium

Stekeoljer Rapsolje ,ellers olivenolje og godt smør

Mørk 70 % sjokolade popcorn og presskannekaffe er min utskeielse på lørdager dog ikke alltid,

Hvis jeg skulle sprekke noe jeg gjør sjelden blir det havregrøt laget på vann med godt smør sukker og kanel.

Indisk tikka masala og lignende en sjelden gang,1 -2 gngr pr mnd og alltid vann store mengder vann drikker jeg inntil og mellom måltidene

Hva mener dere om dette kostholdet og treningen.

Jeg er dame og 47 år.

Anonymous poster hash: ae753...a5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at kostholdet ditt ser greit ut, men du må ha kaloriunderskudd for å gå ned i vekt - og det holder å spørre én gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...