showgirl Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Noen som har prøvd Corepuls? Er det så effektivt som mange sier?
gladidag Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Hei. Har prøvd corepuls noen ganger, KJEMPEMORO!! Ble støl på mange plasser jeg ikke hadde vært før... Har vært slakk med treningen i sommer, men nå er det snart på an igjen og da tenker jeg corepuls blir fast innslag en eller to ganger i uken. Kombinerer med litt spinning og styrke.
Gjest glaciera ulogget Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Det er kjempegøy! Blir ordentlig sliten og kjenner godt at man får brukt musklene litt annerledes. Man får visst best effekt etter noen ganger, når man har lært teknikken skikkelig og kan konse på å slite.
Naixin Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Har vært på det i dag :-) Kjempebra. Treningen kombinerer styrke, utholdenhet og balanse, og er super-effektiv. Noen som ikke merker stor effekt første gangen, da mange av øvelsene er veldig uvante bevelgelser. Men fra 2 gang vil du kjenne at du har muskler du ikke trodde du hadde. Lykke til og kos deg!
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Jeg er visst i mindretall her, men jeg synes ikke det var noe særlig gøy. Og kjente ikke noen nye muskler.. Sykkel 2 er min favoritt, det eneste jeg blir skikkelig sliten av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå