AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Har møtt en jente 2 ganger nå. 1 gang i byen og 1 gang hjemme hos henne. Vi har ikke hatt sex, men klina og litt sånn! Vi snakker daglig på sms og face, og vi begge har da en flørtende tone. Hun er helt klar på at hun ønsker å fortsette det vi holder på med nå, og ende i et ordentlig forhold. Vi skal møtes i kveld igjen, og jeg gleder meg egentlig ikke. Når man møter en person man liker sant så får man en følelse av at det bare er positive ting med den personen, når den allerede nå har forsvunnet og jeg nå ser på hun som mer masete og slitsom synes jeg det er greit å avslutte. Jeg vill jo gjøre det på en best mulig måte, ds jeg bryr meg jo faktisk om henne! Og jeg synes jo det er trist selv også. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal gjøre det? Ikveld er morra hennes der også, så da må jeg oppføre meg som normalt. Vi er begge 20 år.Anonymous poster hash: be688...445
Gjest Faerunpedia Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Si at du liker henne, men at du ikke ser noe grunnlag for et forhold, at kjemien og "det lille ekstra" ikke er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå