Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier et lite anneks på 35 m2. Huseier bor i stort hus i samme gården. Jeg har egen strøm måler. Hver andre mnd så gir jeg tallene fra måleren inn til huseier. Har hele tiden stusset over høye strømregninger, men har ikke greie på dette, men nå lurer jeg fææælt ettersom den siste regningen for 2 mnd kom på 3800,- kr! Jeg bor alene, har kun 30 L varmtvannstank, men oppvaskmaskin og vaskemaskin. Forbruket mitt var nå på 3956 kw. Huseier mener at jeg for dette forbruket skal betale 3800,- kr UTEN NETTLEIE! Altså 96 øre pr kwh. Kan dette stemme? 96 øre pr kwh??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger vel som regel på mellom 30-40 øre pr kWh, men så kommer jo nettleie og div fastpriser på toppen, så regner da med at dette må være ink nettleie

Skrevet

Skru av alt i leiligheten, inkludert kjøleskap og evt annet. Går måleren rundt?

Skrevet

Vi er 2 personer på 50+ kvm og har ofte på vaskemaskin, tørketrommel, varmekabler bad (alltid), varmepumpe (alltid), TV og pc-er. Betaler under 1000 totalt nettleie og strøm hver periode (litt mer i vintertiden). At du betaler 3800 for 2 mnd på den lille flata er jo spinnvilt! Definitivt noe som skurrer :(
Fant også en gammel tråd her om samme tema: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=455346

Gjest Keikolina
Skrevet

Høres veldig mye ut, er familie på 4 og vi betaler litt over 1000 lappen, med nettleie og alt i mnd.

Skrevet

Tusen takk. Har prøvd å skru av absolutt all strøm og måleren står da stille. Men her er mye koblet og satt opp selv og lurer litt på varmekablene også...for gulvet er aldri varmt egentlig. Jeg fikk helt sjokk av denne regningen. Får ta et oppgjør med huseier da...

Skrevet

Høres ut som en elektriker må på besøk. 3800 kWh er mye på en måned i et lite annex. Her bruker vi 2000 ca i måneden om vinteren. Mer når vi hadde lekkasje til jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...