julie90 Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hva synes dere? Jeg for min del synes den var litt kjip, og det eneste jeg vil ha er skoene (men vet ikke om disse er med i kolleksjonen ). Jeg likte også buksa i beige, men jeg MÅ ikke ha den. Likte den forrige bedre.
julie90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2015 Oi, beklager http://www.leneorvik.no/2015/03/12/the-lene-orvik-collection/
Kira-delta Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Hmm.. Sinnsykt dårlige bilder da, vet ikke om det er meningen at de bare skal vise antrekket sånn halvveis for å tease? Syns det var ganske kjedelig, den beige buksa så fin ut, men sånne finner man jo overalt for tiden. Den lilla kjolen så fin ut, bakfra...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er ikke imponert! Klærne passer jo kun for jenter i hennes størrelse, eller mindre. Mulig at klærne finnes i flere størrelser, men det hadde ikke sett pent ut. Den blomstrete badedrakta var fin, men den har jeg allerede fra ett annet merke. Så intet nytt eller MÅ HA plagg fra denne kolleksjonen. Forrige var faktisk bedre.Anonymous poster hash: e7e46...f7b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Likte kjolen, det hvite skjørtet og den lyse bikinien.. Håper det kommer bedre bilder etterhvert Anonymous poster hash: ae5d5...04b
skreppamedleppa Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er ikke imponert!Klærne passer jo kun for jenter i hennes størrelse, eller mindre. Mulig at klærne finnes i flere størrelser, men det hadde ikke sett pent ut. Den blomstrete badedrakta var fin, men den har jeg allerede fra ett annet merke. Så intet nytt eller MÅ HA plagg fra denne kolleksjonen. Forrige var faktisk bedre.Anonymous poster hash: e7e46...f7b Ikke at jeg nødvendigvis er enig med deg men Er litt lei av at folk alltid skal kritisere når butikker eller kolleksjoner tilpasser klærne til små str Det finnes haugevis av kolleksjoner og butikker for mennesker i de fleste str og ja mange kolleksjoner kommer ut med klær kun for de som bruker XXXL, butikker har egne avdelinger for plus size og det er jo bra og flott. Men kommer noen med klær spesifikt for tynne kvinner ja da blir det fort kritikk over det hele, hvorfor det? Plus sze avdelinger finnes i langt større omfang enn petit avdelinger. Bik Bok er en av få butikker som markedsfører små str, og bravo for det. Uansett det var en avsporing, om klærne var ikke dette en stor woopi følelse for min del, men føler også at klærne blir litt gjemt på bildene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Ikke at jeg nødvendigvis er enig med deg men Er litt lei av at folk alltid skal kritisere når butikker eller kolleksjoner tilpasser klærne til små str Det finnes haugevis av kolleksjoner og butikker for mennesker i de fleste str og ja mange kolleksjoner kommer ut med klær kun for de som bruker XXXL, butikker har egne avdelinger for plus size og det er jo bra og flott. Men kommer noen med klær spesifikt for tynne kvinner ja da blir det fort kritikk over det hele, hvorfor det? Plus sze avdelinger finnes i langt større omfang enn petit avdelinger. Bik Bok er en av få butikker som markedsfører små str, og bravo for det. Uansett det var en avsporing, om klærne var ikke dette en stor woopi følelse for min del, men føler også at klærne blir litt gjemt på bildene. Jeg glemte å skrive størrelsen min, sorry Jeg bruker strl 40 og er gjennomsnittet. Klærne hennes har, og vil aldri se bra ut på meg. Vil ikke kalle meg overvektig, men har heller ikke syltynne lår eller flat rumpe og er utstyrt slik fra naturens side. Jeg er en ivrig løper, hvis det har noe å si på kroppsformen. Men det gjelder generelt bikbok klærne. Men heldigvis fins det andre butikk kjeder som er litt mer kledelig. Anonymous poster hash: e7e46...f7b
Yzma Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Armbåndet hun hadde var kult, og den beige buksa så alright ut. Kunne kanskje også brukt den strandcapsen. Bortsett fra det var det ikke noe spesielt som fanget mine øyne!
FantasDick Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Her var det ikke mye å rope hurra for, men jeg synes den beige buksa så veldig fin ut. Og så likte jeg solbrillene på siste bilde.
PatrickBateman_ Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Likte også den beige buksa. Kanskje kjolen, den var iallefall fin bakfra, men blir kanskje too much med blomstrete maxikjole med lange ermer. Likte den forrige bedre, der ville jeg ha alt nesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå