Gå til innhold

Flere som har hengt seg opp i alder her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 25 år men har fått høre ved noen anledninger nå at jeg begynner å bli gammel, både av menn og kvinner. Av menn har jeg fått høre det for eksempel i forbindelse med at de har trodd jeg var 20, så var det sånn "oi, men da begynner du å bli gammel da" når jeg sier 25. Tenker også på alle alderstrådene her, menn virker ikke interessert i de over 28? Av og til ikke i de som er over 23 selv om de er er 30 selv.

Tenkte ALDRI på alderen min før de siste mnd, og nå tenker jeg på det hver dag, føler ungdommen glir ut av hendene og at jeg vil risikere å ende opp alene om jeg er singel som 35 åring. Også redd for å bli dumpet for yngre jenter om få år. Uff, savner å ikke tenke på alder :P

Anonymous poster hash: 8183d...7e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i alder. Er bare drittunger som er opphengt i alder.

Du har levd et kvart liv. Du har så vidt begynt å leve. Så slapp av.

Anonymous poster hash: 86068...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten dobbelt så gammel, og må innrømme at jeg himler med øynene av folk i 20-åra som mener de begynner å bli gamle. Det er jo bare latterlig. Livet ditt har bare så vidt begynt. Og folk som sier at du begynner å bli gammel når du er 25, er intet mindre enn korte i hodet.

Hvis man tror at man kan tviholde på ungdommen ved å bare søke partnere som er veldig unge, så er jo det aldeles feil. Man blir nemlig eldre selv, uansett hvor ung partner man har. Og hva er egentlig så galt med å bli litt eldre? Livet blir nemlig bare bedre og bedre dess mer voksen man blir. Det er bare de som er unge som ikke forstår det.

Det er et ordtak som sier: "Youth is wasted on the young". Det betyr vel noe sånn som at man vet ikke å sette pris på ungdommen sin før man blir gammel.

Anonymous poster hash: b7f40...b5a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten dobbelt så gammel, og må innrømme at jeg himler med øynene av folk i 20-åra som mener de begynner å bli gamle. Det er jo bare latterlig. Livet ditt har bare så vidt begynt. Og folk som sier at du begynner å bli gammel når du er 25, er intet mindre enn korte i hodet.

Hvis man tror at man kan tviholde på ungdommen ved å bare søke partnere som er veldig unge, så er jo det aldeles feil. Man blir nemlig eldre selv, uansett hvor ung partner man har. Og hva er egentlig så galt med å bli litt eldre? Livet blir nemlig bare bedre og bedre dess mer voksen man blir. Det er bare de som er unge som ikke forstår det.

Det er et ordtak som sier: "Youth is wasted on the young". Det betyr vel noe sånn som at man vet ikke å sette pris på ungdommen sin før man blir gammel.

Anonymous poster hash: b7f40...b5a

Føler meg enda som en 19 åring, derfor det stresser meg når folk omtaler meg som gammel allerede, er ikke jeg som syns det selv altså :)

Skrevet

Synes ikke kvinner er noe mindre opptatt av alder, det går bare andre veien. Altså jenter som begynner å tvile om mannen er 2 år yngre og om de først blir sammen så må hun alltid kommentere aldersforskjellen.

AnonymBruker
Skrevet

Er 25 år men har fått høre ved noen anledninger nå at jeg begynner å bli gammel, både av menn og kvinner. Av menn har jeg fått høre det for eksempel i forbindelse med at de har trodd jeg var 20, så var det sånn "oi, men da begynner du å bli gammel da" når jeg sier 25. Tenker også på alle alderstrådene her, menn virker ikke interessert i de over 28? Av og til ikke i de som er over 23 selv om de er er 30 selv.

Tenkte ALDRI på alderen min før de siste mnd, og nå tenker jeg på det hver dag, føler ungdommen glir ut av hendene og at jeg vil risikere å ende opp alene om jeg er singel som 35 åring. Også redd for å bli dumpet for yngre jenter om få år. Uff, savner å ikke tenke på alder :P

Du er 25 og bare barnet , herregud, om man er gammel og utgått på dato når man er 25, skjønner jeg ikke hva man skal gjøre de neste 75 årene man har igjen av livet ...

Du har rett og slett møtt på feil menn. Menn som tenker alder er umodne, men det fins heldigvis menn der ute som er litt mer modne.

De fleste jeg kjenner er kjæreste med noen på sin egen alder, men jeg vet om en som er 17 år eldre enn kona si, og en dame som er 11 år eldre enn mannen sin.

Alt er lov, men om man er på bølgelengde, men ikke vil være sammen fordi man er for gammel eller for ung, så blir det helt feil.

Anonymous poster hash: 81654...a05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...