Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier et lite anneks på 35 m2. Huseier bor i stort hus i samme gården. Jeg har egen strøm måler. Hver andre mnd så gir jeg tallene fra måleren inn til huseier. Har hele tiden stusset over høye strømregninger, men har ikke greie på dette, men nå lurer jeg fææælt ettersom den siste regningen for 2 mnd kom på 3800,- kr! Jeg bor alene, har kun 30 L varmtvannstank, men oppvaskmaskin og vaskemaskin. Forbruket mitt var nå på 3956 kw. Huseier mener at jeg for dette forbruket skal betale 3800,- kr UTEN NETTLEIE! Altså 96 øre pr kwh. Kan dette stemme? 96 øre pr kwh??

Anonymous poster hash: f4f79...0ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

96 øre pr kWh var litt stivt, men ikke helt usannsynlig hvis husleier ikke har tatt seg bryet med å sørge for et bedre abonnement. Men forbruket ditt virker ganske høyt, har du på varme hele tiden? Hvis ikke ville jeg sjekket om noe på måleren din kanskje ikke er ditt.

Litt usikker på om han kan kreve deg for strøm, vil tro at du skal kunne stå fritt til å tegne eget abonnement, så får du om ikke annet en mye lafere pris pr. kWh for selve strømmen, nettleia er ikke noe å gjøre med dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært mer bekymret for eget forbruk enn pris med så mye brukt strøm.

Anonymous poster hash: 524cd...cd0

Skrevet

Sinnsykt høyt forbruk for en så liten bolig. Slå av alle elektriske artikler, absolutt all bruk, og sjekk om måleren fremdeles går. Hvis den ikke går ville jeg sjekket en og en kurs for å se om det er noe du har av elektrisk materiell som sluker strøm.

AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt høyt strømforbruk. Selv bruker vi gjennomsnitlig 1250 kWh per måned på 200 m2.

Anonymous poster hash: 15b0e...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...