AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Samboeren min er alltid så sur og lettantennelig når stebarna er hos oss.. Ingenting jeg gjør er bra nok og samme hva jeg sier eller gjør så fyrer han.. Det virker som at han ikke trives i det hele tatt når han har barna sine.. Flere som har det slik? Anonymous poster hash: 8eeb6...0ac
Aircondition Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Så kjedelig at det skal være sånn. Ikke minst for barnas del.. Har du snakket med han om dette?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Så kjedelig at det skal være sånn. Ikke minst for barnas del.. Har du snakket med han om dette? Ja.. Jeg har det.. Han sier at han ikke er sur.. Men jeg merker jo det på han.,.. Samtidig føler jeg meg lite verdsatt da jeg står på og prøver å gjøre det hyggelig for oss, men alt jeg gjør er feil.. Anonymous poster hash: 8eeb6...0ac
GammelKaktus Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Hvis han ikke kan oppføre seg som folk når du har barna så kan det jo være en ide å revurdere forholdet. Barn merker fort når voksne ikke vil ha den rundt seg. 1
Euphemia Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Hvis han ikke kan oppføre seg som folk når du har barna så kan det jo være en ide å revurdere forholdet. Barn merker fort når voksne ikke vil ha den rundt seg. Virker som det er hans barn... 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Virker som det er hans barn... Tro det eller ei, men det er hans barn ja :/Anonymous poster hash: 8eeb6...0ac
GammelKaktus Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Nei, da hadde jeg dumpet fyren altså, oppføre seg slik er ille når det er stebarn, men når det er dine egne så er det enda mer ufyselig. Jævlig dårlig karaktertrekk. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Dump han! Anonymous poster hash: cc815...e3b
Biloba Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Er det flere barn i huset? Dine eller felles? Er ham flink med vara, eller får han ikke helt til omsorg og oppdragelse og skjønner at han kommer til kort? Får han barna til å trives i samværet? Er han sur fordi han stresser, eller mener han at du burde vært mer deltagende eller mindre masete? Er det barna han er sur på? Klarer han å si hva som plager ham? Har han realistiske forventninger til deg, seg og barna? Elsker han dem?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Kan det være dårlig samvittighet ovenfor barna som slår ut slik? At han er redd for at barna blir såret/sjalu hvis han er hyggelig og gir deg oppmerksomhet? Min mann var litt slik når hans datter var yngre, hun var svært sjalu på ikke bare meg men absolutt alle faren viste oppmerksomhet og jeg tror han følte seg "presset" når hun var hjemme, Anonymous poster hash: 8c16c...1ed
Gjest Hummels Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Kanskje pga det er mer stress når barna er der? Mange som blir sur av stress, selv om de ikke mener det.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 Nei, da hadde jeg dumpet fyren altså, oppføre seg slik er ille når det er stebarn, men når det er dine egne så er det enda mer ufyselig. Jævlig dårlig karaktertrekk. Ja for all del, slik at det blir enda mere bonusfedre og stebarn og whatnot! Jobb hardt med dette, TS. Anonymous poster hash: be9ac...fe7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Ja, her er det også sånn. Men mannen innrømmer det da, de er så totalt forskjellige. Nesten rart de er i familie. Så alt som blir sagt og gjort blir tatt feil opp på begge sider. Forferdelig slitsomt. Han er en flink pappa, de har bare null kjemi, aldri hatt det hellerAnonymous poster hash: 3ef87...673
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Samboeren min er alltid så sur og lettantennelig når stebarna er hos oss.. Ingenting jeg gjør er bra nok og samme hva jeg sier eller gjør så fyrer han.. Det virker som at han ikke trives i det hele tatt når han har barna sine.. Flere som har det slik?Anonymous poster hash: 8eeb6...0ac Barna hans var kanskje ikke planlagt? I og med at han virker sur og ikke har delt bosted og 50/50 så virker han uengasjert og at han ikke ønsker disse barna siden han ikke stiller opp.Anonymous poster hash: 5ed58...9d2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Sånn er mannen min også. Han takler ikke helt å ha dem. Jeg tror grunnen er at han har skjemt dem bort. De hører ikke og gjør som de vil. De overkjører han rett og slett. De overkjører han og han blir irritert. Så har vi det gående..... Jeg sier at han må innføre regler og snakke med dem om oppførsel, men han gidder ikke ser det ut til. Han sier at han ikke vil kjefte på dem og er redd for at de skal bli sure. Ikke lett det der... Anonymous poster hash: 6f5ab...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Sånn er mannen min også. Han takler ikke helt å ha dem. Jeg tror grunnen er at han har skjemt dem bort. De hører ikke og gjør som de vil. De overkjører han rett og slett. De overkjører han og han blir irritert. Så har vi det gående..... Jeg sier at han må innføre regler og snakke med dem om oppførsel, men han gidder ikke ser det ut til. Han sier at han ikke vil kjefte på dem og er redd for at de skal bli sure. Ikke lett det der...Anonymous poster hash: 6f5ab...ef8 Kan ikke noen forklare far at han må være tøff nok til å ta den gråten når han setter grenser for barna sine fordi han da hjelper barna? Kan ikke moren og han samarbeide og ha samme type grensesetting i barnas hjem?Anonymous poster hash: 5ed58...9d2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Samboeren min var også sur da vi hadde stedatter. Han hadde ingen grenser til henne. Og jeg kunne bare glemme å blande meg. Han hadde henne sjelden, og vi måtte dermed "bli kjent" med henne på nytt hver gang. I dag er stedatter 18 år, og har kuttet ut far.Anonymous poster hash: f55a7...6b4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Det er vanskelig når barna har 2 hjem og mor og far ikke snakker sammen annet enn høyst nødvendiog pg praktiske ting. Da får barnet i praksis 2 oppdragelser og det blir en brå overgang hver gang det flytets mellom hjemmene. Dette burde blitt mer fokus på, mon tro hva dette gjør med dagens skilsmisseban når de blir voksne? Anonymous poster hash: 360ac...eb4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 Samboeren min er alltid så sur og lettantennelig når stebarna er hos oss.. Ingenting jeg gjør er bra nok og samme hva jeg sier eller gjør så fyrer han.. Det virker som at han ikke trives i det hele tatt når han har barna sine.. Flere som har det slik?Anonymous poster hash: 8eeb6...0ac Vi har det akkurat samme. Han blir utrolig sliten og sur når han har barna! Hans barn. Føler dette går veldig utover stemningen hjemme. Synes det er trist ift barna også - for de må jo merke noe?Anonymous poster hash: 221c0...c1e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #20 Skrevet 22. mars 2015 dytterAnonymous poster hash: 221c0...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå