AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg og kjæresten har begge dårlig råd. Dette er første sommeren vår sammen og vi ønsker å få til en liten reise selv om økonomien ikke er den beste. Har dere noen tips til oss? Jeg ønsker meg varme, kultur, museer og aktiviteter. Spa hadde virkelig vert herlig også. Stengt oss inne på ett hotell og hatt spabehandlinger og shopping. Men selvsagt, alt dette koster mye penger. Han bryr seg ikke så mye hvor han vil så lenge det ikke blir for varmt, maten skal være troverdig (redd for å bli syk) og han kan få slappe av på hotellrommet mens jeg kan finne på ting. Han er interissert i spa han også. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å finne reiser som passer til oss? Er aldri jeg som ordner med sånnt jeg reiser med familie og venner.. Blir veldig glad for tips og råd! Og prisoverslag? Så kan jeg ha en anelse om hvor mye jeg/vi må spare! Anonymous poster hash: f11e6...81e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Tyrkia er billig Anonymous poster hash: 6d4a7...2b9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Uansett hvor dere velger å reise, kontakt smittevernkontoret og få vaksiner i god tid før reisen. Anonymous poster hash: d45e2...e8d
caroprins Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Bulgaria er billig og Albena har fin strand og er et rolig sted å feriere på. legger ved link slik at du kan se prisnivå . For kultur og den slags så kan man herfra bli med på en 2 dagers tur til Istanbul. Kikk på fanen utflukter. Sjekk f, eks ut hotellet Flamingo Grand. Bra hotel og bra pris. http://www.europeiske.no/web/no/europeiske.nsf/page/7CF8BEBD6B5A770EC12573DF002FE7E1http://www.ving.no/bulgaria/albena
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg ønsker meg en tur til Madrid for tiden Anonymous poster hash: e7fdb...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå