Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Hei Trenger hjelp av folk med erfaring fra området: Skal kjøpe gave til gutt 3 år og jente 5 år. Jeg kan kjøpe klær, men er redd det er litt kjedelig for barna. Jeg vil gjerne ha tips om noe som er litt "pedagogisk riktig" som man kan få for ca. 200 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Forslag til gutt 3 år: -Thorbjørn Egner bok -gubben og katten bok -Kaptein sabeltann lydbok/ cd -Puslespill -Utkledninstøy: ridderkappe, kongekappe, dinosaur, hund osv Forslag til jente 5 år: -Spill (ludo,stigespill osv) -Puslespill -Astrid Lindgren bok -AnneCath Vestly bok -Lydbok -sang-cd -Utklednigstøy: prinsessekjole, katt, hund -hoppetau og hoppestrikk -perler til å lage smykker og div -glassmaling -tegne og malesaker -truser og hårrpynt (har selv datter på fem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Skriver under på lista til sommerfuglene. Ellers pleier sjølv å gje bøker i gave, og det slår som oftast an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Ett fargerikt puslespill må jo være gøy i den alderen og "pedagogisk" riktig Jeg kjøper ofte bøker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. august 2004 #5 Del Skrevet 16. august 2004 Bøker og lydbøker. Jeg er litt opptatt av å utvikle evnen til å kunne konsentrere seg om noe og samtidig kunne danne sin egen handling ved hjelp av fantasi. Passer kankje best for hun på 5 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 Det finnes mange fine og artige fotoalbum.Hvorfor ikke et og så sette inn bilder ifra babystadiet til no av de,eller la de gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #7 Del Skrevet 17. august 2004 Takk skal dere ha! Skal gå å se om jeg får tak i noe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå