AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Hva gjør du som kvinne for å holde deg attraktiv? En annen ting jeg lurer på er hvorfor noen forfaller så fort utseendemessig ? Ei på 30 år kan se ut som hun er 25, mens en annen kan ut som hun har passert 40. Jg var på 15 års reunion og møtte igjen jevngamle klassekamerater, jaggu var det noen som så yngre ut enn andre. Anonymous poster hash: e1709...6cc
Gjest Seajewel Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Gener, kjære deg. Gener. Og godt kosthold, nok søvn, mye sex, morgenbad i ferskvann, og masse kokosolje, pluss smothies som består av alger, vitaminer og mineraler, avhold fra alkohol, ingen røyking, og ingen soling. Der har du oppskriften. Likevel, gener er tingen. 7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Ingenting, grer håret, pusser tenna, tar på meg sminke av og til. Gjør ingen stor innsats i klesplagg, trening eller lignende men drar gutter som bare det! Anonymous poster hash: c3b96...2f2
Becka Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Løper, går tur, passer på å spise normalt og noe sunt, smører meg i kremer, vokser og napper, sminker og kler meg nogenlunde pent når jeg går ut, farger hår, klipper hår, kurer, børster og steller, lakker negler, tar kroppsbehandling i ny og ne, spa, og ellers klistrer jeg på meg et smil så ofte jeg klarer. Ja det krever sitt. Men sånn er det! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Vasker smågnageren min daglig, så den alltid er ren. Anonymous poster hash: 1d572...d5d 3
Cashbah Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Jeg blir som jeg blir med alderen, og er strålende fornøyd med hver rynke jeg får. Det er bare naturlig at man eldres, og heldigvis er ikke alle like. Sånn skal det være. Vær stolt over alderen din. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 En blanding av kosthold og gener. Noen med gode gener kan både røyke, drikke og sole seg , men se yngre ut, ja se bra ut. Mens en annen med "rett" livsstil kan se eldre ut, pga sine gener. Men det er jo lurt å gjøre noe for å holde seg bra, som å unngå røyk, spise sundt, trene osv. Men man kan kke alltid skylde på folk som ser eldre ut enn alderen, det blir urettferdig da vi som sagt har veldig forskjellige gener. Dette viser og hvor forkjellig alder er, så døm aldri noen etter alder.Man lever forskjellige liv, får dermed forskjellig livserfaring, har forskjellig livsstil og forskjellige gener. Ergo : man eldes forskjellig! Anonymous poster hash: 859b7...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Jeg lurer veldig på hvor myten om at menn holder seg så mye bedre enn kvinner kommer fra? Jeg er på en datingside, og mannfolka på min alder der inne, ser utrolig mye eldre ut enn meg, hvert fall! Blir sjokkert når jeg ser alderen deres, og ser de er i midten av 40-åra, mens jeg trodde de var nærmere 60. Jeg har gode gener, tror jeg. I tillegg til det, så spiser jeg sunt, drikker mye vann, trimmer litt, får nok søvn, har en sosial og aktiv jobb, steller meg hver dag, og smiler og ler mye. Gjør ting jeg synes er hyggelig hver dag, prøver å se ting fra den lyse siden, og har fokus på det positive i stedet for det negative. Også prøver jeg i tillegg å være en hyggelig og positiv person mot andre. Anonymous poster hash: 2a707...24a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Litt sminke, men liker å se naturlig ut. Napper øyenbryn jevnlig. Bruker ansiksskrubb og masker en sjelden gang. Holder det lange håret mitt ordentlig, farger det og bruker hårkur, stusser det selv. Prøver ut forskjellige frisyrer, med fletter, hårstrikk, løst hår med litt hårprodukter i, halvoppsatt bak på hodet, oppsatt med spenne. Bruker enkle smykker og øredobber, liker å variere men holde det enkelt. Barberer legger, under armer og underliv jevnlig. Liker å ordne føttene med fotbad og skrubbe bort død hud eller bruke fotmasker. Bruker neglelakk til tider når jeg føler for det på fingerneglene og tær. Dresser meg opp og sminker meg mer når jeg drar ut, da er det på med kjole og høye hæler. Anonymous poster hash: 3d14e...ef4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Mest av alt gener. Og hjelper en hel del å ikke røyke og unngå for mye sol. For mye sminke syns jeg ofte gjør at jenter ser eldre ut enn de er. Jeg sminker meg lite og blir alltid spurt om leg når jeg kjøper øl, er 26. Anonymous poster hash: 19a0a...41c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er straks 35. Har født 3 barn. Jeg trener jevnt og trutt. Prøver få i meg variert og sunn mat. Pleier huden i ansiktet med gode hudpleierutiner. Unngår solarium, bruker solfaktor 30 i ansiktet på sommeren eller sminker jeg meg, vokser og napper bryn. Jeg får ofte høre at jeg holder meg godt og at jeg ser ut som jeg er 25. Jeg har ingen rynker enda, men merker så klart at huden ikke er som den var i ungdommen. Anonymous poster hash: e323a...0c6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Er voksen, men holder meg veldig bra. Samme figur som da jeg var tenåring. Har god hud, aldri røyka, spiser mest sundt ( men kan og kose meg ), holder meg i form. Ser at jeg har gode gener, ser 12-15 år yngre ut enn jeg er. Synes ofte de som har rynker og kan være vakre, selv om jeg har ingen selv. Anonymous poster hash: 859b7...8d3
StineN Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Det er så mange av dere som bruke så utrolig mange hjelpemidler for å se bedre ut. Patetisk, rett og slett. Selv bruker jeg så si aldri sminke. Bruker ingen kremer daglig, ikke noe push up BH eller hold in whatevers.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Det er så mange av dere som bruke så utrolig mange hjelpemidler for å se bedre ut. Patetisk, rett og slett. Selv bruker jeg så si aldri sminke. Bruker ingen kremer daglig, ikke noe push up BH eller hold in whatevers. Må si meg enig.Jo mer staffasje jo mindre kvinnelig. Anonymous poster hash: 2c9be...663
Zienna Skrevet 12. mars 2015 #17 Skrevet 12. mars 2015 Gener har mye å si, men ikke bare. Jeg er 50 år, og ser at mange som jeg vet har tatt mye solarium og solt seg hysterisk, nå preges av det.At kroppen forandrer seg ettersom årene er naturlig, og selv synes jeg det er patetisk når damer på min alder strever vettet av seg i et forsøk på å se ut som 30 igjen. Man kan lett se bra ut som 50-åring om man passer litt på hva man putter i seg og beveger seg. Selv går jeg en tur hver dag, og svømmer èn dag i uka. Så har jeg hus og hage som krever vedlikehold, og som holder meg sterk og aktiv.Hvordan man kler seg, hårfrisyre og hvordan man legger make-up gjør mye med alder når man er 50. Da jeg var 30 var mye gratis, mens det nå krever noe mer innsats og omtanke. Hvem vil se ut som en panisk 50-åring - ikke jeg! Men jeg vil heller ikke se "gammel" ut. I min alder dreier det seg om stil og å være velstelt.Men attraktivitet dreier seg ikke bare om hvordan man ser ut. Sjarm, humor, å kunne snakke om mangt og mye, altså å være en spennende person - er like viktig. Og det gjelder både menn og kvinner, synes jeg. 2
julie90 Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Jeg gjør alle de vanlige tingene. Renser huden, stusser håret hver 8. uke, sminker meg, kler meg fint, alltid velstelte negler, spiser sunt og tar vare på kroppen.
Petra75 Skrevet 12. mars 2015 #19 Skrevet 12. mars 2015 Spanderer så mye øl på gutta som mulig. Ølbriller er undervurdert. 7
Zienna Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 Spanderer så mye øl på gutta som mulig. Ølbriller er undervurdert. Ikke dum den 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå