Gjest Jente27 Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg er ufrivillig barnløs og vurderer alternativ behandling. Har hørt mye positivt om fotsoneterapi og refleksologi, men kvier meg litt for å bestille en time. Grunnen er at jeg har opptil flere fotvorter på hver fot og føler at jeg ikke kan gå til behandling pga. dette. Er det noen som har erfaring eller synspunkter på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Kan du ikke bare fjerne fotvortene, da? Hvis jeg ikke husker feil, finnes det noe på apoteket du kan smøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Hei, har holdt på med akupunktur og fotsoneterapi en stund, men foreløpig ikke hjulpet men har stor tro på at det kan hjelpe likevel. Når det gjelder "skavanker" på føtter så tror jeg ikke du skal bry deg om det. De har sett utrolig mange føtter i dette yrket, det er nok mer sjenerende for oss enn for dem. Hvis usikker kan du jo nevne det når du kommer dit så er det greit å snakke ut om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå