myndine8 Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Sikkert mange som har vært i samme båt! Jeg bleika håret mitt til den store gullmedaljen i fjor sommer. Det ble så slitt at det bare samla seg i en ball o bakhodet, og jeg klipte det ganske lange håret mitt i en kort bob. Før jul farga jeg håret mørkt igjen, og jeg klarer ikke bestemme meg om jeg angrer. Aller helst vil jeg ha min naturlige hårfarge (som er kommunegrå) og spare det superlangt. Men jeg nekter å klippe det eller bleike det mer.. men samtidig er det enda så sykt slitt og jævlig :| blir det helt uutholdelig stygt når etterveksten kommer litt langt, eller går det greit?? Har du din naturlige hårfarge eller har du noen gang gjort noen dumme "stunts"? I såfall, hvordan er håret ditt idag? Det er mildt sagt GRUSOMT å vente på at det forbaska håret skal vekse!
Wildlily Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Var helt skallet en periode etter ganske mange rare farger. Det gikk seg til det og. Har hatt alle mulige fasonger de siste 20 årene. 34 år og hauggammel.men nå har jeg ikke farget håret på 3 år. Og fargen er finere enn noen gang. Den har endret seg med hver barnefødsel. Jeg som var kjedelig kommuneblond er nå mørk brun, og siden jeg ikke har farget det så gleder jeg meg til å se de første små grå. Har alltid forsøkt å få det blekete håret grått, snart blir det kanskje det? Uten at det er gummi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå