Gå til innhold

Nedre alder på date/ff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen tanker om hvor ungt som er FOR ungt for flørt/date/ff?

Anonymous poster hash: 60925...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på din alder. Og at de er over 16 seff.

Skrevet

Har snakket med gutter på 19 (er 22), men de virker bare så utrooooolig unge og umodne. Jeg begynner å bli gammal :fnise:

Skrevet

Jeg har en som er 8 år yngre etter meg, men jeg synes det er for ungt. Har sagt det til han, men han gir seg ikke. Kommer uansett ikke til å gjøre noe da jeg synes det er for ungt. Kommer an på alderen óg da, men han her er under 20.

Skrevet

Jeg har en som er 8 år yngre etter meg, men jeg synes det er for ungt. Har sagt det til han, men han gir seg ikke. Kommer uansett ikke til å gjøre noe da jeg synes det er for ungt. Kommer an på alderen óg da, men han her er under 20.

Hvor gammel er du da ?

AnonymBruker
Skrevet

TS er 32... Kvinne.

Flørter m en på 25.

Anonymous poster hash: 60925...d2c

AnonymBruker
Skrevet

For et seriøst forhold: max 5 år yngre enn meg (er 33).

Anonymous poster hash: 9b371...7cf
Gjest Bruce Wayne
Skrevet (endret)

Forhold,flørt,date: 19 og eldre.(28)

Endret av Bruce Wayne
Gjest Nosoul
Skrevet

18-19. Men jeg foretrekker en del eldre enn meg selv. Finner svært sjeldent "gutter" på min alder attraktive. Syns ofte de fleste er for umodne og det er turn off som kjærestemateriell i alle fal.

AnonymBruker
Skrevet

Gammel du er da Nosoul?

Anonymous poster hash: 0b2af...f27
Gjest Nosoul
Skrevet

Gammel du er da Nosoul?

Anonymous poster hash: 0b2af...f27

Fyller 22 til sommeren.

Skrevet

Det er litt forskjell på ff og kjæreste, da.

Noen å ha sex med.. Det er jo litt kanskje et tema man ønsker å utforske? Si at stor aldersforskjell, al oss si den ene 40 den andre 19, er grisete, men kanskje man ønsker å være grisete?

Skrevet

Da jeg var 24 datet jeg en på 18, men fant fort ut at vi ikke var på helt samme planet. Nå er jeg 25 og er med en på 22. Det har sine utfordringer det også, men det er bare bagateller.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 24 datet jeg en på 18, men fant fort ut at vi ikke var på helt samme planet. Nå er jeg 25 og er med en på 22. Det har sine utfordringer det også, men det er bare bagateller.

Er 30 år selv mann.

For sex ff: 19-45 år. Kan strekke meg litt på alderen om det er bare for sex.

For forhold: 25-35 år.

Anonymous poster hash: bd382...91d

AnonymBruker
Skrevet

Er 25.
For et seriøst forhold: max 2 år yngre, jeg vil ha barn en gang og vil ha en som føler han har riktig alder til det. :)

Anonymous poster hash: 51e2c...f6e
AnonymBruker
Skrevet

Er snart 30. Yngste jeg har datet/hatt sex med var et halvt år yngre. Eldste var 18 år eldre.. ;)

Foretrekker menn som er rundt 40, trives best med de.

Anonymous poster hash: 101da...c76

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente 26 og holder på med en på 23 og en på 22. Holdt på med en på 20 da jeg selv var 25. Kunne nok fortsatt gått ned til 20, men da er det bare for ligging, ikke noe mer. Har ikke så voldsomt mye til felles med de som er mer enn tre år yngre enn meg siden jeg er er i jobb og de er ferske på universitetet.

Anonymous poster hash: d1cd7...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...