AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Er det rart og som regel ha flaks bare på kvelden? For eksempel hvis jeg spiller brettspill vinner jeg ofte hvis vi spiller på kvelden enn på dagen. En annen ting er at på kvelden har jeg mer flaks i blackjack enn jeg har på dagenAnonymous poster hash: 9f9f2...a60
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Er det rart og som regel ha flaks bare på kvelden? For eksempel hvis jeg spiller brettspill vinner jeg ofte hvis vi spiller på kvelden enn på dagen. En annen ting er at på kvelden har jeg mer flaks i blackjack enn jeg har på dagenAnonymous poster hash: 9f9f2...a60 Du er kanskje mer skjerpa på kvelden, tenker klarere, tar bedre valg? Anonymous poster hash: efac9...a28
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Kansje men virker som jeg får bedre kort og når jeg spiller blackjack, og får kort som egentlig er liten odds forAnonymous poster hash: 9f9f2...a60
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Du spiller mer om kvelden. Siden det gir flere muligheter til å ha flaks og du legger spesielt godt merke til det når du har det vil det virke som du har mer flaks om kvelden. Anonymous poster hash: 2e136...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå