Gå til innhold

Dine barslige gleder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen barnslige sider og gleder i livet i så tilfelle hvilken?

Anonymous poster hash: c7e91...2e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg likar å leike med duploen til jentungen, etter ho har lagt seg :-p

Skrevet

Liker å hoppe i søledammer når jeg har egnet fottøy, og knuse isen på pytter og smådammer.

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Har bade-and i badekaret. ...Bor alene. :sjenert:

:flau:

Endret av incognita
Skrevet (endret)

Har bade-and i badekaret. ...Bor alene. :sjenert:

:flau:

Har alltid lurt på hvordan folk egentlig leker med badeender. Setter du den bare på vannet og lar den seile bortover eller leker-leker du med den?

Endret av Zidji
  • Liker 2
Gjest incognita
Skrevet

Har alltid lurt på hvordan folk egentlig leker med badeender. Setter du den bare på vannet og lar den seile bortover eller leker-leker du med den?

Jeg pleier å dra den helt ned for så å slippe den slik at den blir dratt oppover og "stuper" opp av vannet, ..jobber med å perfeksjonere teknikken. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

ååå savner badekaret :D

Skrevet

Må bli som Fjåge Frida, hoppe i søledammer :)

Ellers er jeg veldig glad i å tegne, jeg elsket å tegne da jeg var barn, er sjelden at jeg drar frem tegnesaker, men om jeg sitter på kurs eller tilsvarende med en blokk fremfor meg ender jeg alltid opp med å tegne, alt fra folk rundt meg til barnslige figurer.

Så liker jeg å plukke blomster når det er vår. Er kanskje ikke så barnslig? Men minner meg om barndommen.

Skrevet

Det må bli på sommeren når jeg bader i sjøen. Hopper og prøver å lage kjempe-plask osv. Og gjør en hel masse barnslige ting der. Er det eneste jeg kommer på i farta, men det er sikkert mer.

Skrevet

Jeg pleier å dra den helt ned for så å slippe den slik at den blir dratt oppover og "stuper" opp av vannet, ..jobber med å perfeksjonere teknikken. :fnise:

Åååå jaa! Jeg skjønner! Slikt er jo faktisk litt gøy, det blir nesten som en slags liten avhengighet å gjøre det når en bader. Det hørtes sikkert kjempe teit ut men.... :fnise:

Skrevet

-Oftere enn hva en voksen kvinne muligens er villig til å innrømme drikker jeg O boy og elsker det.

-Akebrett fremfor langrenski anytime

-Skjokoladekake smaker bedre enn ostekake (eller brokkoli)

-Synes bloggeren tegnehanne er Norges beste blogger, kontra alle interiør bloggere, spise sunt bloggere og alle andre "seriøse" -se-på- meg-så voksen-og-flink-jeg-er bloggere

-Elsker Nemi og tivoli, snøballkrig, såpebobler, påskeegg

- Sorterer snop etter farger

-Danser tilnærmet (eller ikke så veldig) samba når jeg smaker på god mat (mest inni meg om jeg befinner meg utenfor husets 4 vegger)

-Disney filmer er portalen til lykksalig glede

-Lever meg så til de grader inn i mimeleker

-Har både t skjorte og sokker med svampebob, hverdags kaffe koppen min er en med kakemonsteret på

- Seiersdans er den beste dansen og den ser ikke ut som en voksen selskapsdans

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Åååå jaa! Jeg skjønner! Slikt er jo faktisk litt gøy, det blir nesten som en slags liten avhengighet å gjøre det når en bader. Det hørtes sikkert kjempe teit ut men.... :fnise:

Jeg gjør utrolig mye rart i badekaret egentlig. :fnise:

edit: Ikke sånn da..... !! :laugh:

Endret av incognita
Skrevet

Jeg gjør utrolig mye rart i badekaret egentlig. :fnise:

edit: Ikke sånn da..... !! :laugh:

Haha nå så jeg for meg at du leker slik som jeg gjorde da jeg var liten. Jeg pleide å leke havfrue eller hval, ved at jeg lå på magen med hode under vann også løftet jeg opp overkroppen med armene slik at jeg poppet opp av vannet og slengte med hodet bakover slik som havfruene gjør med håret sitt eventuelt hvalene gjør for å få luft :fnise: Alt vannet bare sprutet rundt i hytt og pine.

Gjest incognita
Skrevet

Haha nå så jeg for meg at du leker slik som jeg gjorde da jeg var liten. Jeg pleide å leke havfrue eller hval, ved at jeg lå på magen med hode under vann også løftet jeg opp overkroppen med armene slik at jeg poppet opp av vannet og slengte med hodet bakover slik som havfruene gjør med håret sitt eventuelt hvalene gjør for å få luft :fnise: Alt vannet bare sprutet rundt i hytt og pine.

Haha jeg pleier også å legge meg på magen også "synke" helt ned til bunnen.. og se hvor lenge jeg kan ligge der :fnise:

Skrevet (endret)

Haha jeg pleier også å legge meg på magen også "synke" helt ned til bunnen.. og se hvor lenge jeg kan ligge der :fnise:

Det er utrolig tilfredstillende å bare ligge under vann å chille. Misunner deg som har badekar! Jeg har bare kjedelig dusj :dry:

Endret av Zidji
Skrevet

Har ikke badekar jeg. Ellers hadde jeg nok gjort mye rart der jeg også.

Skrevet

Danser i regnet, hoppe i søledammer, synger for meg selv i regnet.

Skrevet

Når vi tar pause på skogturer så finner vi kongler eller noe og kaster på blink. Kan holde på lenge, er sååå gøy. Jeg er ikke så treffsikker, men er like moro for det.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Like godtesjuk nå som da jeg var barn

Elsker Oboy og blander den sterkt, altså mye Oboy

Digger å ake og ler rått når jeg aker ned bakken vår på vinteren for å hente fôr til hestene mine

Elsker My little pony og hello kitty, sååååå søøøøøte!

Sjokoladekake med seigmenn som pynt er best!

Digger Donald, Tommy og Tigern og Nemi

Må ha påskeegg og sjokoladekalender hver påske og jul

Har så å si bare sokker i glade farger med rare figurer på

Gjest imperio
Skrevet

Nå føler jeg meg kjedelig! Skulle ønske jeg var barnslig en gang i blant :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...