Gå til innhold

Til single, barnløse menn (27-35 år)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg dette scenarioet;

Du møter en dame (-ute på byen, trening, via jobb etc) som har utseendet og humøret du tiltrekkes av, like interesser og verdier. Du synes å merke en spesielt god kjemi og gjensidig interesse.

Dere blir bedre kjent og du finner ut at dama er single, men hun har to barn fra et tidligere forhold.

Hva gjør du? :-)

Anonymous poster hash: a486a...e86

Videoannonse
Annonse
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Med tanke på at jeg foretrekker å være singel og ikke vil ha barn. Så hadde jeg aldri blitt sammen med henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs helt på dama. Men terskelen for at jeg gidder bli sammen med henne er høyere. Sånn som med alt i livet er ingenting svart/hvitt, og en må vurdere og bruke magefølelsen litt.

Anonymous poster hash: 365af...c4d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg hadde blitt sammen med en som har to barn fra før, ved mindre jeg alerede har barn selv (noe jeg ikke har). Ønsker ikke stebarn dersom jeg kan unngå det, bare masse ekstra styr.

Anonymous poster hash: 42c5b...7c3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør meg ingenting. Jeg ønsker ikke egne barn, men har ikke noe i mot at hun har barn fra tidligere forhold så jeg hadde kjørt på :-)

Hilsen singel, 33 år og barnløs

Anonymous poster hash: 3bc1d...bb9
AnonymBruker
Skrevet

Som tidligere svart, terskelen for å innlede et forhold blir høyere enn ellers pga stebarna. Da må dama være så ekstraordinær/fantastisk/spesiell/unik, at dette kompenserer ulempene med stebarna (jeg ønsker ikke å forholde meg til andre barn enn mine egne).

Anonymous poster hash: 439ff...a67
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spurt om hun hadde en singel og barnløs venninne/søster.

Anonymous poster hash: edffe...d36
Skrevet

Jeg hadde nok blitt mindre interessert desverre. På nåværende tidspunkt i livet vil jeg ikke ha unger, jeg vil kun ha en partner.

Årsaken til at jeg ikke vil ha unger akkurat nå, er nok at jeg aldri har fått oppleve hvordan det er å kun ha en partner. Jeg vil oppleve det først, uten unger. Og ihvertfall ikke en annen manns unger.

Men for all del. Hadde jeg likt henne veldig godt, med en skikkelig godfølelse tilstede, så kunne jeg muligens gitt det en sjanse.

Hvis hun kunne godtatt en med ingen reell samlivserfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg dette scenarioet;

Du møter en dame (-ute på byen, trening, via jobb etc) som har utseendet og humøret du tiltrekkes av, like interesser og verdier. Du synes å merke en spesielt god kjemi og gjensidig interesse.

Dere blir bedre kjent og du finner ut at dama er single, men hun har to barn fra et tidligere forhold.

Hva gjør du? :-)

Anonymous poster hash: a486a...e86

Venter på at hun skal be meg ut på date såklart !! :skratte:

Anonymous poster hash: 53c3a...45e

AnonymBruker
Skrevet

Terskelen er kanskje litt høyere og jeg hadde gått frem litt mer forsiktig, men dersom kjemien er der så ville jeg prøvd å innlede et forhold.

Anonymous poster hash: 605ee...d6c
Skrevet

Har hun aleneansvaret for dem? I tilfelle:nei.

Er de halvparten av tiden hos far?

Hvis ja: ikke et like klart nei.

Er de over barneskolealder? Det hjelper i tilfelle på.

Vi hun ha fler barn?

Hvis ikke:nei.

Egentlig i utgangspunktet et klart nei uansett, men når denne kjærleiken slår deg i hodet med er frossent lammelår, kan man bli så tummelumsk at man setter seg ned og deler et godt lammemåltid med noen man egentlig mente var en uaktuell kandidat. Så man skal jo aldri si aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...