AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Hei. jeg ønsker og gå ned i fettprosent. Trener styrke ca. 5 dager i uka pluss 3 dager i uka med kondisjonstrening på 30 min, men så har jeg satt opp en matplan, og lurer på om dette ser greit ut. vil ligge på rundt 1500 kalorier om dagen , ser dette greit ut Frokost: En halv mager keam med litt zero saft og bær vann/kaffe Lunsj: 3 wasa knekkebrød med leverpostei vann/kaffe Middag: Kyllingfilet eller karbonadedeig med en neve ris og salat Kvelds: Halv mager kesam med litt zero saft og bær (hvis jeg er sulten mellom måltidene spiser jeg frukt, eller gulrot Anonymous poster hash: dd933...7a1 Anonymous poster hash: dd933...7a1
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Hvordan blir dette 1500 kcal? Og du må spise mer enn 1500 kcal de dagene du trener om du vil bygge opp muskelmasse.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Hvor mange kalorier er dette da?? Rundt 800 kcal, tror jeg Anonymous poster hash: 80865...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå