Gå til innhold

hva er din værste flause/tabbe ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei hva er din værste flause/tabbe du har gjort som er morsomt eller flaut? :fnise:

Anonymous poster hash: a5419...a22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dunno where to begin, like.. men var ganske pinlig i går da jeg satt i et møte og sovna. Jeg skalla hodet i bordet, foran MANGE av mine kolleger. Veldig flaut! Men jeg var bare så trøtt. Heldigvis lo sjefen.

Anonymous poster hash: 91653...58d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dunno where to begin, like.. men var ganske pinlig i går da jeg satt i et møte og sovna. Jeg skalla hodet i bordet, foran MANGE av mine kolleger. Veldig flaut! Men jeg var bare så trøtt. Heldigvis lo sjefen.

haha huff må være pinlig :fnise:

Anonymous poster hash: a5419...a22

Skrevet

Hehe

Skrevet

Jeg vet at noen av dere som er på kg så meg og sikkert lo grufullt og hadde onde tanker. Neida.

Jeg falt i trappa på tbanen til stortinget, midt i rushen, perfekt svanestup. Det er ikke så ille? Nei, men jeg var godt gjenkjennelig med den neongrønne lua.

Skrevet

Jeg skulle på kjøretime, og fikk bilnøkkelen av kjørelæreren min. Han sa jeg bare kunne gå ut og sette meg i bilen. Jeg skulle låse opp bilen, men den var visst allerede åpen. Jeg gjorde meg så klar til å ha kjøretime. Mens jeg ventet på kjørelæreren min kom det en annen kjørelærer og åpnet den ene døren på bilen. Han sa noe lignende: "Du skal nok i en annen bil. Dette er min bil".

Så skjedde det noe lignende en gang til. Den gangen fikk kjørelæreren min det også med seg. Da stusset jeg litt på at bilen allerede var åpen da jeg skulle låse den opp, men jeg satte meg inn i bilen. Men det var ikke kjørelæreren min sin bil fant jeg ut ettersom denne jeg satt i var litt annerledes enn jeg var vandt med følte jeg. Det var en kjørelærer utforbi på trappen, så jeg kunne ikke gå ut usett. Så lurte litt på om jeg skulle gå ut eller bare late som ingenting (men det hadde sine grenser for hvor lenge jeg kunne det). Jeg bestemte meg for å gå ut av bilen og, litt flau, si det som det var. Da jeg sa det til henne kom kjørelæreren min ut, så da fikk han det med seg også.

AnonymBruker
Skrevet

En forferdelig feilsendt sms er nok det flaueste jeg har gjort i edru tilstand.

Som full har jeg gjort så mye flaut at jeg tilslutt måtte flytte til en annen by

Anonymous poster hash: e6e08...6ab
Skrevet

Jeg skulle på kjøretime, og fikk bilnøkkelen av kjørelæreren min. Han sa jeg bare kunne gå ut og sette meg i bilen. Jeg skulle låse opp bilen, men den var visst allerede åpen. Jeg gjorde meg så klar til å ha kjøretime. Mens jeg ventet på kjørelæreren min kom det en annen kjørelærer og åpnet den ene døren på bilen. Han sa noe lignende: "Du skal nok i en annen bil. Dette er min bil".

Så skjedde det noe lignende en gang til. Den gangen fikk kjørelæreren min det også med seg. Da stusset jeg litt på at bilen allerede var åpen da jeg skulle låse den opp, men jeg satte meg inn i bilen. Men det var ikke kjørelæreren min sin bil fant jeg ut ettersom denne jeg satt i var litt annerledes enn jeg var vandt med følte jeg. Det var en kjørelærer utforbi på trappen, så jeg kunne ikke gå ut usett. Så lurte litt på om jeg skulle gå ut eller bare late som ingenting (men det hadde sine grenser for hvor lenge jeg kunne det). Jeg bestemte meg for å gå ut av bilen og, litt flau, si det som det var. Da jeg sa det til henne kom kjørelæreren min ut, så da fikk han det med seg også.

Var dette flaut 😂

Skrevet

Satt ølen fast i halsen en gang jeg skulle flørte med en kjekkas på afterski... Hostet og harket, og trodde jeg skulle dø. Ble ikke noe av den flørten :rodme: Har også falt ned et x antall trapper.

AnonymBruker
Skrevet

Satt ølen fast i halsen en gang jeg skulle flørte med en kjekkas på afterski... Hostet og harket, og trodde jeg skulle dø. Ble ikke noe av den flørten :rodme: Har også falt ned et x antall trapper.

Ååh, jeg falt også ned en trapp en gang! Dette var da jeg bodde i UK. Jeg hadde kjøpt nye sko, slike høyhælte slip on-sandaler uten stropper. Bar på 2 drinker og klarte å tryne ned hele jævla trappa i ene baren. Sølte ut drinkene og slo meg skikkelig (var ikke full faktisk). Men var ikke det at det var så vondt, var mest flaut! Masse folk jeg kjente der som lo godt...

Gjest Belle âme
Skrevet

Skulle stå på hendene, og jeg hadde på meg en shorts og genser.

Var med ein vennegjeng og litt bortenfor os var det sikkert 10-12 somaliere som spelte fotball.

Vel, eg sto på henda og av ein eller anna grunn å klarte jeg å vise halve ræva og magen + bh-en. Somalierne klappa for meg. Dette skjedde for 3 år sida og vennegjengen "mobber" meg forsatt for det.

DØR! 💨💨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...