Gå til innhold

Skumle opplevelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det aller skumleste du har opplevd? Kommer ikke på noen opplevelser selv nå, men kommer med noen når jeg kommer på det

Anonymous poster hash: 26767...9b8

Skrevet

Hva er det aller skumleste du har opplevd?

Ikke skummelt men veldig film-aktig

Var sånn rundt høsten i 2008. Kveldstid og mild storm. Gikk ute på gata og så inn i et mørkt og mest sannsynelig forlatt hus. Så et kritthvitt ansikt i vinduet som trakk seg tilbake når jeg så det.

Hvem i huleste er hjemme uten lysa på??

Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke skummelt men veldig film-aktig

Var sånn rundt høsten i 2008. Kveldstid og mild storm. Gikk ute på gata og så inn i et mørkt og mest sannsynelig forlatt hus. Så et kritthvitt ansikt i vinduet som trakk seg tilbake når jeg så det.

Hvem i huleste er hjemme uten lysa på??

Kanskje strømmen var borte?

Skrevet (endret)

Kan ikke huske hva som er det aller skumleste, men husker at jeg var ordentlig redd etter det med 22.juli skjedde og skvatt av alle slags lyder. Det var tordenvær en dag og jeg tenkte det verste, gjemte meg flere steder i huset..

Endret av carolinesh
  • Liker 1
Skrevet

Da jeg gikk meg bort alene i byen i England. En mil unna der jeg bodde, dritfull, uten strøm på telefon og nesten ingen penger. Skulle gå hjem, men klarte å gå feil vei. Hadde aldri gått hjem der før heller, og området jeg måtte gå gjennom er kjent for vold og kriminalitet. Var veldig heldig da en taxisjafør fant meg og kjørte meg hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var barn var det en periode bombetrussel mot området vi bodde i. Dette var ikke i Norge, men jeg registrerte at voksne rundt meg var tydelig redde for det. Husker da en venn av mine foreldre kom på besøk til oss for å snakke om det også.. Dette var mens jeg gikk på barneskolen.

Jeg har også vært passasjer i en buss som har kræsjet i et tre. Er glad det ikke var en bil vi kræsjet i, men det var ingen hyggelig opplevelse likevel.

Da jeg var barn, heller ikke dette var i Norge, var det en eldre mann som la seg oppå meg mens han og hans kone var kaffegjester hos meg og mamma. Både mamma og hans kone satt rundt bordet med oss mens det skjedde. Mamma ble skikkelig rystet av opplevelsen. Ingen voldtekt som skjedde, men ikke så veldig langt fra det heller. Noen dager senere var jeg alene på kontoret til pappa et øyeblikk, og da dukket mannen opp igjen. Ingenting som skjedde, men det var skummelt å se ham igjen når jeg var alene da.

Anonymous poster hash: d17c3...595
AnonymBruker
Skrevet

Rotet meg bort i et land i øst- Europa, og mobilen gikk tom for strøm. Etter masse leting fant jeg en taxi, og satt meg alene inn i den. Sjaføren ville kjøre, og han kjørte inn i en mørk bakgate og tok opp mobilen og snakket på øst europeisk språk. jeg var utrolig glad da han kjørt ut igjen på veien og til hotellet mitt..han fikk masse driks :P

Anonymous poster hash: a90cd...fdb
Skrevet

Da jeg gikk meg bort alene i byen i England. En mil unna der jeg bodde, dritfull, uten strøm på telefon og nesten ingen penger. Skulle gå hjem, men klarte å gå feil vei. Hadde aldri gått hjem der før heller, og området jeg måtte gå gjennom er kjent for vold og kriminalitet. Var veldig heldig da en taxisjafør fant meg og kjørte meg hjem.

Ja, var heldig med den taxisjåføren.

Gjest gloria
Skrevet

Vet ikke om det kvalifiserer som direkte skummelt, men utrolig ubehagelig var det. Det er nok heller ikke det verste jeg har opplevd, men noe som satt i meg lenge.

Vi var på ferie, og våknet av et jordskjelv. Alt ristet, og så var det som om alt av lyder bortsett fra "brummingen" i skjelvet forsvant. Følte oss plutselig veldig alene.

Det var ingenting som ble ødelagt (av det jeg kunne se), men helt utrolig ekkelt å våkne av at hele senga rister, og man ikke helt vet hvordan man skal reagere.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det kvalifiserer som direkte skummelt, men utrolig ubehagelig var det. Det er nok heller ikke det verste jeg har opplevd, men noe som satt i meg lenge.

Vi var på ferie, og våknet av et jordskjelv. Alt ristet, og så var det som om alt av lyder bortsett fra "brummingen" i skjelvet forsvant. Følte oss plutselig veldig alene.

Det var ingenting som ble ødelagt (av det jeg kunne se), men helt utrolig ekkelt å våkne av at hele senga rister, og man ikke helt vet hvordan man skal reagere.

Oj, skjønner det var skremmende! Er ikke akkurat noe vi er så vant til her i Norge, så å oppleve noe sånt må være veldig uvant og ubehagelig

Skrevet (endret)

Skumleste jeg har opplevd er når jeg ufrivillig måtte dele rom med en sosialist-politiker... Trodde min siste time var kommet, var overbevist om at han kunne lese tankene mine ettersom de onde stemmene hans i hodet mitt fortalte meg at vedkommende var livsfarlig... :blush:

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Ikke direkte skumle, men ubehagelige, ja.

- På vinteren og i et område som er kjent for å være litt glatt uansett føre og dårlig sikt. Bil kommer i vårt kjørefelt når jeg sitter på bussen (øy, så ikke mulig å svippe tilbake i sitt eget felt) ender med full bråstopp fra sjåføren og den andre bilen treffer siden av bussen. En passasjer falt og slo seg kraftig, jeg brakk hele siden av lillefingeren og nedover mot håndbaken.

- Jeg er ikke redd for å fly, men har hatt noen skumle opplevelser med b.la. det å fly i orkan og miste høyde over et fjell, men jeg tror likevel landingen til oslo fra london var noe av det verste jeg har vært med på. Vi kommer sidelengs inn, mye turbulens helt til hjulene er på bakken og alt for lite fart. Var så bombesikker på at vi skulle lande i treerne.

- To nesten ulykker ved brudd på vikeplikt. Mitt felt går opp, de andre må krysse veien for å komme seg opp på oppkjøringsrampen, jeg blinker kjører opp og plutselig ser jeg en bil vedsiden ca 2cm unna og han svinger mot meg. Jeg må bråbremse og står på hornet.

Gjest Hummels
Skrevet

Det skumleste jeg har opplevd var den gangen jeg ble voldtatt. De var tre menn men det var en av de som voldtok. Jeg trodde jeg skulle bli drept den natten. De holdt meg så hardt og tok kveletak når jeg prøvde å kjempe i mot. Jeg trodde de skulle drepe meg etter at han voldtok, men de bare sparka meg litt, og gikk sin vei. Jeg hadde aldri trodd at noe sånt skulle skje meg. Det verste var at jeg visste jo godt hvem de var, og trodde aldri de kunne finne på noe sånt. Det var hjemme hos meg.

Skrevet

Skumleste jeg har opplevd er når jeg ufrivillig måtte dele rom med en sosialist-politiker... Trodde min siste time var kommet, var overbevist om at han kunne lese tankene mine ettersom de onde stemmene hans i hodet mitt fortalte meg at vedkommende var livsfarlig... :blush:

say what? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skumle som har skjedd meg er det menn som står bak. Menn er slemme vesener og jeg sliter skikkelig pga de.

- ble banket opp daglig i 9 år (altså i skoletiden)

- mobbet

- voldtatt

- overfalt

- truet med våpen

Rart jeg HATER menn?

Anonymous poster hash: 24102...9c2
Annonse
Skrevet

Det skumleste jeg har opplevd var den gangen jeg ble voldtatt. De var tre menn men det var en av de som voldtok. Jeg trodde jeg skulle bli drept den natten. De holdt meg så hardt og tok kveletak når jeg prøvde å kjempe i mot. Jeg trodde de skulle drepe meg etter at han voldtok, men de bare sparka meg litt, og gikk sin vei. Jeg hadde aldri trodd at noe sånt skulle skje meg. Det verste var at jeg visste jo godt hvem de var, og trodde aldri de kunne finne på noe sånt. Det var hjemme hos meg.

Herregud, så fælt!! Ingen burde få oppleve noe sånt, håper alt går bra med deg nå.. Ble ordentlig lei meg av å lese dette

Gjest Hummels
Skrevet

Herregud, så fælt!! Ingen burde få oppleve noe sånt, håper alt går bra med deg nå.. Ble ordentlig lei meg av å lese dette

Takk. Det var ikke så mange som trodde meg eller de bare spøkte det bort. Av de jeg fortalte det til. Pga jeg er mann.

Skrevet

Takk. Det var ikke så mange som trodde meg eller de bare spøkte det bort. Av de jeg fortalte det til. Pga jeg er mann.

Uff så ekkelt. Anmeldte du dem?

Gjest Hummels
Skrevet

Uff så ekkelt. Anmeldte du dem?

Nei, jeg verken ville eller turte. De truet meg med akkurat det. Hvis jeg anmeldte så.. Jeg ville bare glemme alt. Ikke lenge etter ble han ene anmeldt for noe annet. Så han kom i fengsel uansett. Han som voldtok. Han er en fri mann nå da og hilser på meg når han ser meg. Ikke lett å se han, men jeg vil bare glemme mest mulig og late som ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...