AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Har farga håret hjemme med farge 7.0 (brunt) i flere år. Nå var jeg lei og vill bli blond. Hadde med bilder av blond hårfarge til frisøren og hun var enig st vi kunne få det så blondt. Når hun var ferdig såg jeg nesten ingen forskjell?? Håret mitt er like mørkebrunt med en aaaanelse lysere brune striper:-( er det ikke mulig å bli blond når man er mørk? Er skikkelig skuffa. Stripene er lysebrune/oransje. Altså heeelt noe annet enn bildene keg viste henne som hun var enig i at hun skulle få til:-(Anonymous poster hash: aafd8...5db
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Gå tilbake og si at du ikke er fornøyd. Anonymous poster hash: 5cf0b...b5c 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Gå tilbake til frisøren som har gjort dette å klag på jobben. Jo det er fullt mulig å bli blond hvis man er mørk. Selv har jeg mørke brunt hår, men er nå for øyeblikket blond. Det har vært en lang prosess med striping/bleking for å få det så lyst som det er nå. Men det kommer igjen an på hvor mørk du i utgangspunktet er, og dette burde i så fall frisøren ha informert deg om på forhånd. Anonymous poster hash: ad608...368
Jade Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Du kan reklamere hos en frisør som en hvilken som helst annen tjeneste eller et produkt. De ønsker også at kunden skal være fornøyd når de forlater salongen Spør gjerne en venninne/kollega om hun ser forskjell.
mereo Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Her er det bare å gå tilbake og si at du ikke er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Herregud da, si nå i fra. Helst FØR du forlater salongen.... Hvor vanskelig er det? Anonymous poster hash: a684e...b60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå