Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har tips til hvordan man gir maksimalt på trening/konkurranse?

Konkurransen er løping på rundt 2-3000m og treningen er ulike intervaller. Merker at jeg nesten aldri gir så mye som jeg burde på treningene og tipper jeg heller ikke kommer til å gi alt jeg har lyst til på konkurransen.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg føler for å senke intensitet eller gi opp bare tenker jeg på hvor kjipt det kommes til å føles etterpå. Heg vet jo at jeg KAN! Og det kan du også! Velg motiverende musikk som får deg i godt humør og gir deg energi.

Anonymous poster hash: dd60e...31d

Gjest Vaniljekjeks
Skrevet

http://ipad.dagbladet.no/2015/01/15/sport/olaf_tufte/martin_johnsrud_sundby/37207055/

Jeg har sett reportasjer med både Olaf Tufte og Therese Johaug hvor de begge snakket om at de "elsket smerten" når de hadde det som verst under trening/konkurranse. Therese Johaug sa hun digger det når hun etter bakkeløp lå og spydde i grøfta. Olav Tufte har sagt at at han elsket det når det gjorde jævlig vondt fordi da visste han at det var like ille for alle de andre også, bare at han likte smerten og at han var best og SKULLE vinne!

Handler vel om å holde ut smerte, og kunne på sin egen måte kanalisere det og eventuelle negative tanker ut i motivasjon for å vinne, slik Olav Tufte beskrev. Motivasjon er alfa omega.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...