AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har omtrent bare smør, egg og frukt, synes liksom at alt blir liggende og ødelagt om jeg kjøper mer, rekker jo aldri å spise opp og vil ikke sløse: / Anonymous poster hash: 7ba8c...722 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Da jeg bodde alene hadde jeg det du skriver pluss et par tomater, en liten pakke kjøttpålegg, av den typen som koster en tier og som bare har noen få skiver, en tube majones (som ble kastet halvfull etter 3-4 mnd), og et par beger yougurt. Etterhvert ble jeg flinkere til å planlegge middager slik at jeg fikk brukt opp det jeg kjøpte, så da ble det mer grønnsaker og andre ingredienser til middagene. Anonymous poster hash: 8e046...f3c
veraa94 Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Det jeg bestandig har i kjøleskapet er: salat, agurk, paprika, skinke, melk, yoghurt og pepsi max. Frukt har bestandig bra med, men oppebares ikke i kjøleskapet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 I mitt kjøleskap er: 3 pakker makrell i tomat Smør Appelsinjuice Blomkål Brokkoli Gulerøtter Hvitløk/Gul løk Dette er ganske representabelt for hva som normalt er der. Anonymous poster hash: 89e28...392
drue Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Måtte faktisk gå og ta en titt... Akkurat nå har jeg: - To laksefileter (har ikke fryser, så må kjøpe de ferske) - Kylling - Karbonadedeig - Biffstrimler (rester, skal spise de nå snart) - En del grønnsaker, bl.a. paprika, gulrøtter, brokkoli. - Ost - Egg - Majones - Skinke - Jordbær - Fetaost Har noe frukt som ikke oppbevares i kjøleskap. Så har jeg en skuff til tørrvarer. Jeg spiser 2-3 varme måltider om dagen. Har jeg åpna en pakke kylling f.eks., passer jeg på at resten blir spist dagen etterpå. Endret 11. mars 2015 av drue 1
MinnisMus Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 En post it lapp der det står: Skjerp deg tjukken. 9
WubWub Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Entrecote, potetsalat, 1kg kyllingfilet, kyllingklubber, salat, ost, skinke, 5 liter sjokomelk, 2 six packer øl, passion likør, 1 tårn med snus, kjøttdeig, løk, 1 eventyrbrus, 5 skyr bringebær yoghurt, kaffe fløte, 4 epler, tran, lasagne, 3 tuber med jalapeno-ost, sukkerfri blåbær, sukkerfri ketchup, noen grill pølser, roastbeef, 2 brød.
hjertesukka Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Melk, rømme, matfløte, smør, ei flaske rosevin, forskjellige oster, syltetøy, tran, soyasaus, sursøt saus, diverse grønnsaker og poteter. Og sjølsagt neglelakk. 1
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Akkurat nå har jeg: Saft, gulrøtter, yoghurt, melk, sennep, ketchup, dressing, agurkmix, pålegg (ost, salami, kokt skinke, smøreost), blåbærsyltetøy, lakrisstenger, jordbærsyltetøy, salatmix, paprika, brød, egg, smør, tacosaus og pannekakerøre. 4
Apefinger Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Sørger for å alltid ha melk. Hilsen kalven! Haha, ellers er ost og egg faste gjester. Skikkelig Ola Nordmann-kost... 1
159 Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Ketchup Sitronsaft Sweet-chili-saus Soyasaus Margarin Gulost Blåmuggost Kremost naturell Egg Middagsrester x2 (til senere i uka) Ruccola Saft Iste Ellers har jeg tørrvarer/hermetikk osv. i skap + en fryseboks med frosne grønnsaker (slipper problemet med at jeg ikke rekker å bruke de ferske før de blir dårlige), brød og bakst, middagskaker, bær og is. Og selvfølgelig har jeg sjokolade en lur plass Jeg har ingen problem med å spise variert, så lenge jeg har lagrings- og frysemuligheter 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Melk Majones Makrell i tomat Cider Chorizo Egg Jarlsberg Cheddar Pepsi Max Ketchup SmørAnonymous poster hash: 8fe42...000
Mynona Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Mitt er alltid stappfullt. Å være singel og bo alene er da ikke noen grunn til å ikke spise godt med mat! jeg lager middag hver dag, og spiser variert. 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 En post it lapp der det står: Skjerp deg tjukken. Hehe, endelig en med det mer stusselig kjøleskap enn mitt Anonymous poster hash: 7ba8c...722
Olaf Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg har veldig lite pålegg Spiser stort sett ost og skinke på brødet hver dag, noen ganger kokt egg og kaviar Endret 11. mars 2015 av Olaf
karrifrøkna Skrevet 11. mars 2015 #16 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har: Melk Pepsi Max og Solo Noen få skiver danskepølse Ost Syltetøy Cheddarrømme Agurk Majones Kaviar Egg Smør Poteter Syltagurk
Gjest gjestvest Skrevet 11. mars 2015 #17 Skrevet 11. mars 2015 Alle ingrediensene til gresk salat, alle ingrediensene til skogspai, og alle ingrediensene til grønnsaksgrateng med bacon. For disse har jeg tenkt å lage. Og mye grønnsaker. Pluss alle de andre tingene man pleier å ha i kjøleskapet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #18 Skrevet 11. mars 2015 Dere med flere ulike oster eller kjøttpålegg, rekker dere spise opp det før det bli gammelt da? Brød skal forresten ikke i kjøleskap, smak og holdbarhet blir dårligere. Anonymous poster hash: 7ba8c...722 4
isbiten. Skrevet 11. mars 2015 #19 Skrevet 11. mars 2015 Melk, juice, pepsi max, yoghurt, kesam, egg, skinke, hvitost, brunost, baconost, syltetøy, rødvinspølse, majones, smør, margarin, en boks med middagsrester, en pakke karbonadedeig, diverse frukt og grønnsaker (en hel hylle), og forskjellige glass/flasker med ketsjup, soyasaus, sursøt saus osv.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #20 Skrevet 11. mars 2015 For meg er det nesten et prinsipp at kjøleskapet mitt skal være like fristende når jeg bor alene som hvis jeg bor sammen med en kjæreste, så jeg unner meg både godt pålegg, nok grønt og gjerne god drikke. Kjøper dog ikke større mengder enn at jeg fint får spist det opp på sikt. Mange av påleggene jeg liker (oster, spekemat) er av typen som tåler å ligge en stund, så da går det fint. Kikket i kjøleskapet nå, og der har jeg: *Parmaskinke kjøpt med hjem fra Italia *Brie *Cheddar *Appelsinmarmelade *Syltet rødløk (hjemmelaget) *Egg *Margarin *Peppermakrell *Yoghurt *Appelsinjuice *Lettmelk *Grønt som avokado, tomat, aubergine, spisspaprika, løk og hvitløk *Diverse sauser som soyasaus og sweet chili-saus Ellers har jeg bestandig fryseskuffa full av frosne grønnsaker, bær, rundstykker, kylling/fiskefileter og lignende som jeg enkelt kan ta opp etter behov og lage måltider for én. Har også en del faste tørrvarer som pasta, ris, knekkebrød, havregryn etc, samt hermetikk som hakkede tomater og kokosmelk. Fersk frukt unner jeg meg også. Og så har jeg bestandig noe sjokolade og rødvin på lur, hvis kosebehovet melder seg. Anonymous poster hash: c0db7...905 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå