AugustBrud'04 Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Er det noen som kan hjelpe meg med noen gode forslag til en romantisk og "lettdanset" brudevals? Håper på mange svar
Ingeborg Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Vi skulle egentlig ha danset til "Someday my prince will come" fra Snøhvit-filmen, men den var så vanskelig å finne at vi endte opp med en fin instrumentalversjon av "Moon River". Kjempeenkel å valse til.
Eiline Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Vet ikke hvor lett de er å danse til, men fine er dem. Vi skal ha "So this is Love" og "Waltz for the moon"
Lullu Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Vi vurderer "Deerhunter-sangen". Sangen starter på C..... Var en her inne som tipset meg om navnet på sangen sist gang jeg ikke husket det, men dette har jeg notert meg hjemme
Ingeborg Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Vi vurderer "Deerhunter-sangen". Sangen starter på C..... Var en her inne som tipset meg om navnet på sangen sist gang jeg ikke husket det, men dette har jeg notert meg hjemme "Cavatina" av Stanley Myers, hvis jeg ikke husker helt feil. Nydelig melodi - men ikke en vals, akkurat.
minniepus Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Den vi hadde heter "Second waltz" (tror jeg) og musiker var Klaus Halle. Fant på WinMX.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå