Gå til innhold

App for å låse skjermen på android

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til får ungen min lov til å se på netflix på telefonen og nettbrett mitt, men hun trykker på skjermen sånn at hun spoler, pauser og går ut av videoene hele tiden. Det må da finnes en app som låser skjermen sånn at den ikke reagerer på trykkingen hennes? Har prøvd å google, men alt jeg finner er tastelåser, og da går skjermen i svart :/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare forklar det til barnet noen ganger :-) Kanskje ungen er for liten for det ennå? Litt bedre å la ungen se på tv da.

Anonymous poster hash: 638b8...429
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende du får bedre respons om du poster under data?

Anonymous poster hash: 4249a...98b
Skrevet

Bare forklar det til barnet noen ganger :-) Kanskje ungen er for liten for det ennå? Litt bedre å la ungen se på tv da.

Anonymous poster hash: 638b8...429

Ungen er for liten til å skjønne "ikke ta på skjermen". Vi bruker veldig sjelden tven. Det er så stress å måtte koble til pcen (har ikke kanaler). Må jo være mulig å låse skjermen mens man ser på film?

Skrevet

Kan hende du får bedre respons om du poster under data?

Anonymous poster hash: 4249a...98b

Takk for tips :)

Skrevet

Om du bytter til viaplay, så har den en hengelås i ene hjørnet du kan låse skjermen med. Ikke så vanskelig å finne den igjen om hun på død og liv vil spole, men om det bare er ved et uhell hun spoler, så er det veldig greit.

Skrevet

Av og til får ungen min lov til å se på netflix på telefonen og nettbrett mitt, men hun trykker på skjermen sånn at hun spoler, pauser og går ut av videoene hele tiden. Det må da finnes en app som låser skjermen sånn at den ikke reagerer på trykkingen hennes? Har prøvd å google, men alt jeg finner er tastelåser, og da går skjermen i svart :/

ehm nei klart det ikke finnes en app som gjør at skjermen ikke reagerer når man trykker på dem. min gud.

Skrevet

ehm nei klart det ikke finnes en app som gjør at skjermen ikke reagerer når man trykker på dem. min gud.

Hva er så rart med det?

F.eks. kunne jo opplåsningen skje ved at det var et ikon oppi ene hjørnet som kom frem når du trykket på skjermen, og når du da trykket på den, så kunne du f.eks. skrive inn en kode el.l.

• Liker 1
Skrevet

på iPaden kan du låse siden ved å trippelklikke på hjemtasten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...