Inwe Skrevet 11. mars 2015 #1 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har kjøpt meg en Toyota iq brukt. Det følger med en handsfreeenhet i bilen, men denne er på et språk jeg ikke forstår. Har kjørt endel iq før, og der snakket handsfreen engelsk. Så vidt jeg vet er det ingen meny man kan gå inn på for å endre dette. Noen som vet hva jeg gjør for å få den engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 11. mars 2015 #2 Del Skrevet 11. mars 2015 Det var nå litt rart, at det språket skulle bli værende på et uforståelig språk, når det er det den ble satt til første gang :/ Prøvd å google om du kan finne noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2015 Det var nå litt rart, at det språket skulle bli værende på et uforståelig språk, når det er det den ble satt til første gang :/ Prøvd å google om du kan finne noe? Ja, men finner ikke noe interessant. Så er like langt. Står ikke noe i brukerveiledningen i bilen heller. Regner med at de forrige eierne ikke var norsktalende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 12. mars 2015 #4 Del Skrevet 12. mars 2015 Var nå litt rart det ikke er noe i brukerhåndboka, er jo det på min VW. Kanskje du må henvende deg til et verksted da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineN Skrevet 12. mars 2015 #5 Del Skrevet 12. mars 2015 Bruk google translate. Så du finner frem i menyen til der du endrer språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mars 2015 Bruk google translate. Så du finner frem i menyen til der du endrer språk. Smart! Skal se om jeg finner ut av det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå