AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Er det feil av meg og føle enn sterk sjalusi når enn kollega av meg blir gravid ved ett uhell? Anonymous poster hash: 5a316...00b
Solsikke84 Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Følelser er vel ærlig og aldri feil. Handling kan være feil. Feil er å være slem med dem pga dette, men at det føles sårt for en som prøver og kanskje sliter er egentlig svært naturlig. 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Helt normalt, dessverre. Du må bare prøve å ikke la det gå innpå deg, selv om det er vanskelig. Klem til deg Anonymous poster hash: 7f5bf...bc2
geene Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Følelser er vel ærlig og aldri feil. Handling kan være feil. Feil er å være slem med dem pga dette, men at det føles sårt for en som prøver og kanskje sliter er egentlig svært naturlig. Signerer denne Prøv å ikke la sjalusien slå rot så du blir bitter. Det at hun ble gravid med et uhell gjør det hverken lettere eller vanskeligere for deg å bli gravid Men den følelsen er nok sikkert helt normal i en sånn situasjon!
Biloba Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Mange føler på slikt når egen graviditet uteblir. Akkurat uplanlagt graviditet har ikke skjedd i min omgangskrets på mange år, men jeg blir litt sår når andre forteller meg om sine planer, som at de håper å være gravid med nr 2 innen 2 måneder, hvilket de jo klarer... Mens vi begynte å prøve for snart 2 år siden.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Å innrømme at man er sjalu er jo en veldig ærlig følelse. Å være sjalu eller misunnelig er jo ikke det samme som å ønske andre vondt. Den dagen jeg aborterte etter lang tids prøving var jeg kjempe sinnt på veninna mi som har tre fullgåtte svangerskap og alltid blitt gravid på første forsøk. (vet det var urettferdig, irrasjonellt og sa selvsagt aldri noe om det) Det er mye illere enn litt sjalusi. Sjalusi er en ærlig og forståelig følelse. Anonymous poster hash: e8e65...320
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Skjønner at du synes det er kjipt, men det føles ikke superbra å bli gravid ved et uhell heller. Anonymous poster hash: bfb05...9bd 2
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Er det feil av meg og føle enn sterk sjalusi når enn kollega av meg blir gravid ved ett uhell? Anonymous poster hash: 5a316...00b Nei, det synes jeg ikke! Kjente selv på det når vi var prøvere og to av mone kollegaer ble gravid på p piller. Ble skikkelig lei meg, men viste dem ikke det. Spill glad på vedkommendes vegne om de skal beholde
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Gjør som meg, jeg kutter ut alle venner som blir gravide fort. Jeg har null interesse å bli minnet på min egen situasjon, å siden venner skal få deg til å føle deg bra så kutter jeg bare ut de som får meg til å føle meg jævlig (ikke at jeg ikke er glad på deres vegne altså). Anonymous poster hash: 905c3...ff3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå