Gå til innhold

Flere som har fått 0 respons på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg slettet meg for fikk ingen meldinger fra noen. Tok kontakt med noen selv men ble slettet :( Fikk en kamerat til å sjekke bildene mine og han sa jeg så smashing ut. Men nei, får vel bare innse at ingen menn vil ha meg..

Flere damer som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 951e2...c47
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan ha noe med at det har blitt begrenset med likes i døgnet, og da er menn enda mer selektive om hvem de gir de få likes til?

Jeg har selv sletta tinder etter at den oppdateringa kom. Før kunne jeg like alle i håp om at noen likte meg tilbake. Og sånn går no dagan.

Anonymous poster hash: 1ac6d...a12
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan ha noe med at det har blitt begrenset med likes i døgnet, og da er menn enda mer selektive om hvem de gir de få likes til?

Jeg har selv sletta tinder etter at den oppdateringa kom. Før kunne jeg like alle i håp om at noen likte meg tilbake. Og sånn går no dagan.

Er det begrensninger på likes? Det så jeg ikke. Men jeg trykket like på veldig mange, og tok kontakt med en del menn. Og likevel bare slettet de meg! Samme med sukker og, jeg fikk 0 respons. Ikke så mye som et hjerte en gang..

Jaja får dra til Cuba og kjøpe meg en mann tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det begrensninger på likes? Det så jeg ikke. Men jeg trykket like på veldig mange, og tok kontakt med en del menn. Og likevel bare slettet de meg! Samme med sukker og, jeg fikk 0 respons. Ikke så mye som et hjerte en gang..

Jaja får dra til Cuba og kjøpe meg en mann tror jeg.

Herregud, du vet det er ille når DAMER må dra til utlandet for å finne seg en mann. Dere har jo historisk sett hatt flest beilere og vært de som kan få dates. Dere har det lettere enn menn, det er helt sikkert.

Hvis du virkelig vil finne en mann så må du jobbe for det. Ikke noe profil på en nettside og sitte hjemme i joggebuksa og fett hår, mens du surfer etter drømmemannen. Du må ut, du må gjøre deg fin, du må gjøre deg tilgjengelig for menn slik at de får en mulighet til å se deg. Du må snakke med de, du kan forbedre dine odds, du kan være mer aktiv.

Mine mistanker hver eneste gang jeg hører at "jeg er en søt, normal jente" er at de vanligvis er langt under gjennomsnittet. Damer har null evne til å plassere seg selv på en objektiv skala når det kommer til eget utseende. Så jobb med utseendet ditt og din personlighet. Smil, vær positiv, vær gøy å være rundt, og ikke skrem menn vekk med forpliktelsesforventninger.

Lykke til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke dame, men har også opplevd det. Hjelper ikke akkurat på selvtilliten. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, du vet det er ille når DAMER må dra til utlandet for å finne seg en mann. Dere har jo historisk sett hatt flest beilere og vært de som kan få dates. Dere har det lettere enn menn, det er helt sikkert.

Hvis du virkelig vil finne en mann så må du jobbe for det. Ikke noe profil på en nettside og sitte hjemme i joggebuksa og fett hår, mens du surfer etter drømmemannen. Du må ut, du må gjøre deg fin, du må gjøre deg tilgjengelig for menn slik at de får en mulighet til å se deg. Du må snakke med de, du kan forbedre dine odds, du kan være mer aktiv.

Mine mistanker hver eneste gang jeg hører at "jeg er en søt, normal jente" er at de vanligvis er langt under gjennomsnittet. Damer har null evne til å plassere seg selv på en objektiv skala når det kommer til eget utseende. Så jobb med utseendet ditt og din personlighet. Smil, vær positiv, vær gøy å være rundt, og ikke skrem menn vekk med forpliktelsesforventninger.

Lykke til.

Ja, er sikkert ille, men når ingen vil ha meg i Norge må jeg jo tenke alternativt. Nå skal jeg bruke 60.000 kr på plastiske operasjoner så får vi se om noen vil ha meg da. Hvor mange operasjoner må jeg ta før noen vil ha meg tror du?

Jeg får ikke noe oppmerksomhet på byen heller. Isåfall bare av menn som vil tømme seg. Og det er jeg ikke interessert i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, er sikkert ille, men når ingen vil ha meg i Norge må jeg jo tenke alternativt. Nå skal jeg bruke 60.000 kr på plastiske operasjoner så får vi se om noen vil ha meg da. Hvor mange operasjoner må jeg ta før noen vil ha meg tror du?

Jeg får ikke noe oppmerksomhet på byen heller. Isåfall bare av menn som vil tømme seg. Og det er jeg ikke interessert i.

Tror du virkelig å gjøre deg selv enda penere vil tiltrekke deg menn som ikke vil tømme seg? Tenk deg godt om nå. Hva tror du menn som bare vil tømme seg ser etter? Nettopp utseende...

Det du mener med "ingen menn vil ha meg" er at "ingen attraktive menn vil ha meg". Det finnes nok av menn du kan bli sammen med og ha gode forhold til, greia er bare at du ikke er tiltrukket av de. Nå kan jeg ikke si hva du skal være tiltrukket av eller ikke, men å påstå at det ikke finnes menn der ute er utrolig dumt sagt.

Når du har andre kvaliteter enn å være deilig, først da vil du finne menn som vil ha noe annet enn å bare tømme seg i deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du virkelig å gjøre deg selv enda penere vil tiltrekke deg menn som ikke vil tømme seg? Tenk deg godt om nå. Hva tror du menn som bare vil tømme seg ser etter? Nettopp utseende...

Det du mener med "ingen menn vil ha meg" er at "ingen attraktive menn vil ha meg". Det finnes nok av menn du kan bli sammen med og ha gode forhold til, greia er bare at du ikke er tiltrukket av de. Nå kan jeg ikke si hva du skal være tiltrukket av eller ikke, men å påstå at det ikke finnes menn der ute er utrolig dumt sagt.

Når du har andre kvaliteter enn å være deilig, først da vil du finne menn som vil ha noe annet enn å bare tømme seg i deg.

Jeg har nok av kvaliteter jeg du, hadde et alvorsord med en ærlig kompis i helgen og han sa at siden jeg var så kul og hadde bra humor etc burde jeg lett finne meg en mann. Og nei jeg går ikke etter de kjekkeste mennene, de interesserer meg ikke.

Menn som er ute etter sex har ikke noe å hente hos meg uansett, da jeg ikke driver med ONS og slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nok av kvaliteter jeg du, hadde et alvorsord med en ærlig kompis i helgen og han sa at siden jeg var så kul og hadde bra humor etc burde jeg lett finne meg en mann.

At du er "kul og har bra humor" hjelper ikke på tinder. På tinder ser man på utseende, og hvis du som jente ikke klarer å få matcher så har du litt å jobbe med.

Ikke ta det ille opp, men er du tilfeldigvis overvektig?

Anonymous poster hash: eb19c...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jenter som ikke får matcher på tinder er generellt overvektige, har kort hår og litt maskuline trekk.

Anonymous poster hash: d4537...ec1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jenter som ikke får matcher på tinder er generellt overvektige, har kort hår og litt maskuline trekk.

Stemmer ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At du er "kul og har bra humor" hjelper ikke på tinder. På tinder ser man på utseende, og hvis du som jente ikke klarer å få matcher så har du litt å jobbe med.

Ikke ta det ille opp, men er du tilfeldigvis overvektig?

Fortsatt ikke overvektig. Er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har nok av kvaliteter jeg du, hadde et alvorsord med en ærlig kompis i helgen og han sa at siden jeg var så kul og hadde bra humor etc burde jeg lett finne meg en mann. Og nei jeg går ikke etter de kjekkeste mennene, de interesserer meg ikke.

Menn som er ute etter sex har ikke noe å hente hos meg uansett, da jeg ikke driver med ONS og slikt.

Det skal mer til enn å være kul og ha god humor for å tiltrekke og holde på en mann. Andre feminine verdier verdsettes også. Dessuten syns jeg det skurrer når du ikke går for de mest attraktive, men de i midten, og alikevel ikke får napp. Tror du overvurderer degselv her og din attraktivitet. Om du er pen nok, og fortsatt ikke klarer finne menn eller holde på de, så hjelper det ikke bli penere. Det er din evne til å tiltrekke menn med personlighet og andre egenskaper, og din evne til å få de til å bli som svikter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet meg for fikk ingen meldinger fra noen. Tok kontakt med noen selv men ble slettet :( Fikk en kamerat til å sjekke bildene mine og han sa jeg så smashing ut. Men nei, får vel bare innse at ingen menn vil ha meg..

Om din venn sier at du ser smashing ut og ikke får respons på tinder, da lyver nok dessverre din "venn".

Bildene har alt og si. Jeg hadde tinder før jul med noen dårlige bilder, slettet appen skaffet 4-5 nye bilder som er litt bedre, men fortsatt ikke bra og det matches i øst og vest. Jeg er mann forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva kan du gjøre TS for å fremstå bedre en i dag feks?

Hva tror du er "feil" med deg i dag siden du ikke får matcher?

Be kameraten din om å være ærlig.

SøndreLand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tinder er ekstreeeemt overfladisk... Etter theclassyissue tci begynte å florere på facebook har kvinne standarden skutt i været (forsåvidt for alt annet også skal Eg tro alt på KG) DO IT THE OLD FASHION WAY. snakk med folk ute :)

Anonymous poster hash: c1c3c...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pleide å få jevnt med matcher og en del som tok kontakt. Men plutselig de siste ukene har jeg ikke fått en eneste match. Syns faktisk det er litt rart.

Anonymous poster hash: 720f4...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om din venn sier at du ser smashing ut og ikke får respons på tinder, da lyver nok dessverre din "venn".

Bildene har alt og si. Jeg hadde tinder før jul med noen dårlige bilder, slettet appen skaffet 4-5 nye bilder som er litt bedre, men fortsatt ikke bra og det matches i øst og vest. Jeg er mann forresten.

Jeg hadde bra bilder, har fått flere til å se på de. Men du mener tydeligvis at jeg ikke er verdt noenting. Hva skal jeg gjøre da, ta selvmord eller?

Blir lei meg når folk skriver sånne stygge ting :( Sitter her og griner nå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde bra bilder, har fått flere til å se på de. Men du mener tydeligvis at jeg ikke er verdt noenting. Hva skal jeg gjøre da, ta selvmord eller? Blir lei meg når folk skriver sånne stygge ting :( Sitter her og griner nå.. Anonymous poster hash: 951e2...c47

80 % av menn får aldri en eneste match på tinder, så du er i bra selskap.

Sats på datingcoach i det virkelige liv heller, i stedet for utseendebaserte sjekkeapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...