Gå til innhold

Føler at daten er litt taper.... Er jeg slem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du ga en mann som du ikke fant veldig kjekk første gang en sjanse, og du etter en tid finner ut at du har lyst å prøve ut han fordi du faktisk ser bort fra det overfladiske til tross for at du trives med han samt liker personligheten hans, og deretter blir han kjekkere og kjekkere.

Men plutselig ser du at han virker veldig lite erfaren innenfor sex, han liker fugletitting og samler på saueskinn, og han kommer etter 2 sek når dere endelig har sex.. Og han elsker karate, han stiller seg ofte opp i stua for å demonstrere hvor flink han er, noe du finner rart da du lager middag eller følger med på et program. Sakte men sikkert føler du at du dater en raring, men du skammer deg over hva du tenker samt føler.

Noen ganger får jeg litt følelsen av at han er litt taper..

Er jeg slem?

Anonymous poster hash: 82e81...c79
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Vi møttes på sukker, og jeg er ferdig med bad boys men jeg er litt redd for at han blir noe litt for spesiell..

Eller overdriver jeg. Fordi jeg har virkelig blitt glad i han!

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

LOL! Ser det for meg. Nei, han virker litt... rar...

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner folk med verre hobbyer enn det der, men det er kanskje litt spesielt at han skal ha karateoppvisning i stua? (med mindre du faktisk er interessert i det og at han skal vise deg noe da og spør om det selv).

Anonymous poster hash: e8ee6...4be
  • Liker 2
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt for min del.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

LOL! Ser det for meg. Nei, han virker litt... rar...

Huff, jeg føler meg så forferdelig slem etter jeg postet dette. Han har ligget over til meg i to dager nå, men jeg blir litt skeptisk. Han behandler meg som ei prinsesse og han er ikke norsk, så det kan hende at vi har litt kultur-forskjeller kanskje.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner folk med verre hobbyer enn det der, men det er kanskje litt spesielt at han skal ha karateoppvisning i stua? (med mindre du faktisk er interessert i det og at han skal vise deg noe da og spør om det selv).

Anonymous poster hash: e8ee6...4be

Ja, jeg er noe enig der. Jeg begynte å le første gangen da jeg rett og slett trodde han kødda først, men neida. Han var dønn seriøs da han stilte seg opp for å demonstrere hvor flink han var til å sparke høyt, samt hvor fort han slo osv..

Jeg gikk selv på kickboxing når jeg var 15 år, og stilte meg flere ganger opp til venner for å fortelle hvor flink jeg var. Men nå er jeg 24, så jeg føler det blir litt annerledes. Han er 25, og han gjør dette uten forvarsel å jeg finner det ekstremt turn off!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt for min del.

Fordi?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sakte men sikkert føler du at du dater en raring, men du skammer deg over hva du tenker samt føler. Noen ganger får jeg litt følelsen av at han er litt taper. Er jeg slem?

Ja. For det første er man ikke en taper selv om man har enkelte rare holdninger, og for det andre bør ikke kriteriet for om noen er verdt å satse på være at de er kule, men heller at man er lykkelig sammen med ham.

Endret av Testosteron
  • Liker 5
Skrevet

Fordi?

Menn som liker fugletitting, har sex i 2 sekunder og driver med karateoppvisning i stua, er ikke min type mann. Derfor: uaktuelt for meg.

• Liker 10
Skrevet

Du kan jo fortelle han at du synes det er litt snodig at han gjør akkurat det der.

• Liker 2
Skrevet

Ikke føl deg slem. Det er jo akkurat det du føler og da ligger det nok noe i det. Var jeg deg så ville jeg ikke fortsatt, dette vil bare ligge og dure i bakgrunn, og det vil ikke bli noe bedre. Man skal ikke være flau over partneren sin, man skal være stolt! Og er man ikke det i startfasen så er det ingenting å trakte etter.

Kanskje du finner deg en mer passende mann, og han finner seg en passende dame som synes karateoppvisning i stua er søtt, og elsker fugletitting og lammeskinn :fnise:

Stol på magefølelsen din! :)

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som han mangler litt sosiale antenner? Men å se på fugler er jo en fin interesse som gjør at man er mye ute. Hobby-ornitologi, som det også heter. En av de mer populære utendørsaktivitetene i både UK og USA, samt Sverige faktisk. :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. For det første er man ikke en taper selv om man har enkelte rare holdninger, og for det andre bør ikke kriteriet for om noen er verdt å satse på være at de er kule, men heller at man er lykkelig sammen med ham.

Takk for godt svar. Nei, det tenker jeg også. Men jeg har den siste uken fått litt følelsen av at han er litt taper. Det er noe med måten han gjør ting på. Plutselig skal han vise hvor flink han er til å sloss osv, samt snakker flere timer om en fugl..

Mulig jeg er slem..

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo fortelle han at du synes det er litt snodig at han gjør akkurat det der.

Ja, det skal jeg gjøre om han gjør det igjen. Jeg får seriøst latterkrampe når han begynner med det der..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han mangler litt sosiale antenner? Men å se på fugler er jo en fin interesse som gjør at man er mye ute. Hobby-ornitologi, som det også heter. En av de mer populære utendørsaktivitetene i både UK og USA, samt Sverige faktisk. :)

Ja, det virker litt sånn. Men han er veldig flink til å kommunisere med venner og familie, og han har venner. Virker bare litt sånn typisk tard..

Sorry, men jeg må bare få det ut. Jeg og han har vokst opp i to helt forskjellige miljøer, og jeg er ikke så vant til å drikke saft samt spille brettspill å snakke om fugler.. Det blir rett og slett bare feil!

Faen, jeg er slem!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han gjør det fordi han tror du syntes det er morsomt? Men ja, han høres veldig merkelig ut og du er absolutt ikke slem som tenker at han ikke passer for deg. Fair enough det, men trenger vi bruke ordet "taper" om andre mennesker? Rar, merkelig er mer ok i min bok. Taper er mer i gate narkoman eller forbryter.

• Liker 10
Skrevet

Tard? Hvor gammel er du egentlig? Du virker som en overfladisk og umoden drittunge når du skriver slik om en du faktisk holder på med.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ikke føl deg slem. Det er jo akkurat det du føler og da ligger det nok noe i det. Var jeg deg så ville jeg ikke fortsatt, dette vil bare ligge og dure i bakgrunn, og det vil ikke bli noe bedre. Man skal ikke være flau over partneren sin, man skal være stolt! Og er man ikke det i startfasen så er det ingenting å trakte etter.

Kanskje du finner deg en mer passende mann, og han finner seg en passende dame som synes karateoppvisning i stua er søtt, og elsker fugletitting og lammeskinn :fnise:

Stol på magefølelsen din! :)

Føler meg slem uansett fordi jeg har virkelig blitt glad i han, og jeg kjenner på følelser jeg ikke har kjent på lenge angående han. Han behandler meg som ei prinsesse. Men han er noe snodig, men mulig det er jeg som overreagerer også.. Men det skal sies at når han tok fram 3 forskjellige dyreskinn for å så spørre meg om hvilket dyr de forskjellige skinnene tilhørte, og jeg svare feil så så jeg skuffelsen hans i øynene. Han ble virkelig helt fra seg fordi jeg gjettet feil angående det ene skinnet.. Og når jeg sølte vin på sengetrekket hans så klikket det helt fra han, han begynte å søke på nette for hvordan han skulle fjerne akkurat den flekken, og den flekken har han nå snakket om i 2 uker..

Viktig å ta med at han går doktorgrad i realfag på Blindern, og han er skikkelig nerd. Men føler noen ganger at det tipper litt over..

Jeg er litt med den laidbakke dame som gir litt faen samt tar meg en joint i blant, men som selv har god utdanning men alikevel så stiller jeg meg ikke opp i stuen å holder karakteframvisning. Når jeg tok meg en joint forrige uke klikket det helt for han, og dette etter at jeg flere ganger har fortalt han at jeg røyker med venninner noen ganger så ting henger rett og slett ikke sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han gjør det fordi han tror du syntes det er morsomt? Men ja, han høres veldig merkelig ut og du er absolutt ikke slem som tenker at han ikke passer for deg. Fair enough det, men trenger vi bruke ordet "taper" om andre mennesker? Rar, merkelig er mer ok i min bok. Taper er mer i gate narkoman eller forbryter.

Når jeg sier taper så føler jeg litt han gutten som aldri ble invitert på bursdager på barneskolen, samt han fyren som aldri fikk seg ett ligg fordi han rett og slett var for merkelig. Mulig jeg ser på taper som noe annet enn deg, men rar er kanskje den beste forklaringen..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...