AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg treffer av og til en veldig hyggelig mann på ca samme alder som meg (30+). Vi treffes aldri alene, det er alltid andre tilstede også. Han er hyggelig og prater gjerne litt med meg, men det blir aldri noen lange samtaler. Det er vel sånn 50-50 hvem som tar initiativ til praten. Jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med ham, men jeg vet liksom ikke hvor interessert han bør virke før jeg eventuelt kan spørre om han vil ta en kaffe eller noe. Ingen liker uønsket oppmerksomhet, så jeg vil jo ikke være plagsom og be ham med ut hvis jeg egentlig burde skjønt at han absolutt ikke var interessert. Jeg er ingen stor skjønnhet, men ikke helt forferdelig heller. Stort sett har jeg god selvtillit, men akkurat når det kommer til å skulle vise noen interesse svikter det. Det er vel en kombinasjon av å være redd for avvisning og å ikke ha lyst til å "tvinge" noen til måtte avvise meg. Så hva synes dere jeg må se etter for å kunne vurdere om det er noe vits i å be ham ut?Anonymous poster hash: 7db5b...597
Inwe Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Hva har du å tape på å prøve? Om dere bare treffes tilfeldig innimellom og snakker litt har dere jo ikke en sterk relasjon fra før. Det værste du kan få er nei 😉
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Hva har du å tape på å prøve? Om dere bare treffes tilfeldig innimellom og snakker litt har dere jo ikke en sterk relasjon fra før. Det værste du kan få er nei Tro meg, jeg har tenkt på det, men det er lett å si, men så vanskelig å gjøre... Ønsker meg bare en liten pekepinn så jeg kan vurdere om det er noen sjanse, eller om begge er best tjent med at jeg lar være.Anonymous poster hash: 7db5b...597
Flibidy Flæbidy Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg treffer av og til en veldig hyggelig mann på ca samme alder som meg (30+). Vi treffes aldri alene, det er alltid andre tilstede også. Han er hyggelig og prater gjerne litt med meg, men det blir aldri noen lange samtaler. Det er vel sånn 50-50 hvem som tar initiativ til praten. Jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med ham, men jeg vet liksom ikke hvor interessert han bør virke før jeg eventuelt kan spørre om han vil ta en kaffe eller noe. Ingen liker uønsket oppmerksomhet, så jeg vil jo ikke være plagsom og be ham med ut hvis jeg egentlig burde skjønt at han absolutt ikke var interessert. Jeg er ingen stor skjønnhet, men ikke helt forferdelig heller. Stort sett har jeg god selvtillit, men akkurat når det kommer til å skulle vise noen interesse svikter det. Det er vel en kombinasjon av å være redd for avvisning og å ikke ha lyst til å "tvinge" noen til måtte avvise meg. Så hva synes dere jeg må se etter for å kunne vurdere om det er noe vits i å be ham ut?Anonymous poster hash: 7db5b...597 Med alle respekt, her tror jeg nok du tar feil. Jeg hadde syntes det var kjempekoselig å bli bedt ut, selv om jeg ikke var interessert på samme måten. Jeg tror mange ville tenkt som meg i denne situasjonen, kanskje med mindre man virkelig misliker den personen som spør deg ut. Jeg ville kjørt på og spurt ham ut, jeg, Jeg har nettopp hoppet ut i disse datinggreiene selv, og jeg merker at det gir motivasjon å jobbe for å finne den rette istedenfor å bare si til seg selv at det skjer når det skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Aldri opplevd det som plagsomt at noen viser interesse, er bare koselig. Sålenge man har en viss kjemi så ser jeg ikke noe problem med det. Anonymous poster hash: 32913...3e9
Nettinettet Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 I hvilken sammenheng treffes dere? Og hva snakker dere om når dere teffes?
Inwe Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Tro meg, jeg har tenkt på det, men det er lett å si, men så vanskelig å gjøre... Ønsker meg bare en liten pekepinn så jeg kan vurdere om det er noen sjanse, eller om begge er best tjent med at jeg lar være.Anonymous poster hash: 7db5b...597 Er helt klar over at det er enklere sagt enn gjort. Var veldig reservert på det selv før, men nå har jeg tenkt at jeg ikke har noe å tape på å prøve. Dermed bare gjør jeg det, fått mye ut av det. Men selvsagt har jeg bommet et par ganger og
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Trodde man ga seg med regler og fjortisstilstander når man ble 30+. At man kunne gjøre ting som å være mer direkte og vise interesse uten å være redd for hvordan motparten reagerte, rett og slett fordi begge var mer modne. Bare ta kontakt TS, hvor ille kan det være.Anonymous poster hash: a0ff4...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå