AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Ja, da er det ikke så lenge til jeg blir 35 - under 2 mnd til ... Dere om er under 35 kan også svare, altså, men det er litt spesielt å bli 35... Jeg er singel og har vært singel i mange år ... hadde siste forhold da jeg var 23, og har vært alene de siste 12 årene. Det er rart å tenke på og tiden har gått så fort! Det er nesten skummelt å tenke på! Likevel har jeg hatt det veldig bra innimellom de tunge stundene. Men jeg lurer på hvordan dere andre overlever? Jeg tenker mye på at de neste 5 årene til 40 vil jo gå veldig fort, og jeg lurer veldig på om jeg noen gang kommer til å finne meg noen? Om jeg møter noen de neste 5 årene vil jeg kanskje få muligheten til å få barn, men etter 40 spørs det jo litt. Muligheten er jo der, men etter en viss tid forsvinner den jo. Jeg hadde iallfall blitt veldig glad om jeg møtte noen i 40-årene, om det ikke blir barn går det jo greit. Det viktigste er jo å møte noen man passer sammen med som hånd i hanske - eller lås i slå. Hvordan klarer dere andre å holde dere positive i forhold til dette med å møte partner og eventuelt å få barn? Anonymous poster hash: 68260...004
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Fælt så mange tråder det er om dette å være over en viss alder da? Ta det rolig og vær lykkelig så kommer det jo nok noen. Anonymous poster hash: a66ec...42d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Er der selv om en åtte måneders tid og ja, det hadde jo vært hyggelig å treffe noen, samtidig får man bare gjøre det beste ut av det. Vel skal jeg innrømme at det har vært kjipt i perioder men det er jo viktig å ikke grave seg ned. Det blir i hvert fall ikke enklere å treffe noen om man sitter og syntes synd på seg selv - tenker jeg, selvmedlidenhet er ikke attraktivt. Heldigvis er ikke barn så viktig for min del. Anonymous poster hash: 2dc61...43b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg traff min kjære da jeg var 35 og før jeg var 40 hadde vi to barn :-) Husker jeg hadde lignende tanker i første halvdel av trettiårene. Anonymous poster hash: bcd8d...a22 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Se ting i et større perspektiv: Du fyller 35 og du er fortsatt ung.Alternativet er jo langt verre...Tenk på alle som ikke får oppleve å bli 35 i det hele tatt? Årene flyr ja,men du har fortsatt tid til å skaffe deg familie om du vil Anonymous poster hash: fa2fe...cc9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Er du kvinne? Gi opp livet nå med en gang. Du kommer nok mest sannsynligvis ikke få mann og barn. Men om du jobber hardt for det, finner du nok en stakkar du ikke er tiltrukket av, og får famliielivet du drømmer om. Er du mann? Nyt livet med ONS og desperate alenemødre som trenger en backupfar til ungen sin. Gi opp drømmen om å få barn, for de som vil ha barn i den alderen er allerede på utkikk etter menn med erfaring. Du har ikke noe å stille opp med, og kan heller nyte singeltilværelsen. Anonymous poster hash: 68ac2...c56 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Fælt så mange tråder det er om dette å være over en viss alder da? Ta det rolig og vær lykkelig så kommer det jo nok noen. Anonymous poster hash: a66ec...42d Ja, jeg prøver på det, men det er ikke så lett når jeg gjennom 20-årene måtte høre på maset om at jeg måtte finne meg noen, og da jeg passerte 30 har jeg nå hørt på dette barnemaset. Da føler man seg ustrekkelig og unormal, og begynner å tvile på seg selv. Anonymous poster hash: 68260...004
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Se ting i et større perspektiv: Du fyller 35 og du er fortsatt ung.Alternativet er jo langt verre...Tenk på alle som ikke får oppleve å bli 35 i det hele tatt? Årene flyr ja,men du har fortsatt tid til å skaffe deg familie om du vil Anonymous poster hash: fa2fe...cc9 Joda, jeg tenker jo på det hele tiden at jeg er veldig heldig som kan bestemme over mitt eget liv og at jeg har full frihet. Ingen som kan bestemme over meg, og jeg kan klare meg alene økonomisk. Men likevel så har man disse negative tankene som kommer i perioder... Anonymous poster hash: 68260...004
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Er du kvinne? Gi opp livet nå med en gang. Du kommer nok mest sannsynligvis ikke få mann og barn. Men om du jobber hardt for det, finner du nok en stakkar du ikke er tiltrukket av, og får famliielivet du drømmer om. Er du mann? Nyt livet med ONS og desperate alenemødre som trenger en backupfar til ungen sin. Gi opp drømmen om å få barn, for de som vil ha barn i den alderen er allerede på utkikk etter menn med erfaring. Du har ikke noe å stille opp med, og kan heller nyte singeltilværelsen. Anonymous poster hash: 68ac2...c56 Er kvinne. Nei, jeg ønsker nok heller å leve lykkelig alene enn ulykkelig sammen med noen. Anonymous poster hash: 68260...004 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Selvsagt er det mulig å finne noen. Folk finner hverandre hver dag, i alle aldre. Men da må du også se litt oppriktig på deg selv og eget liv. Svar som "noen dukker nok opp!" er ikke hjelpsomme i det hele tatt. Den perfekte mann kommer ikke bare bankende på hjemme hos deg. Det er en grunn til at du ikke har truffet noen de siste 12 årene. Og det er ingen grunn til å bli såret av det, det betyr ikke at du er et forferderlig menneske - du må bare se på hva som er hindringene. Kanskje treffer du ikke nok menn. Du er ikke ute på byen, blant hobbyer eller med venner nok. Eller din sosiale sirkel er ikke vid nok. Kanskje har du et lukket kroppsspråk og inviterer lite til samtale. Eller kanskje er du blant de som pynter deg en gang i måneden men ellers ikke anstrenger deg overhodet. Eller kanskje du har sex med menn for tidlig uten å bli kjent. Eller at det er noe ved din personlighet som virker lite appelerende på menn. Vi kjenner deg ikke, så det er helt umulig for oss å si. Men en ting er sikkert, og det er at det starter med at du ser på ditt eget liv og hvor det er du "trår feil". Man får som man reder på de fleste områder i livet, og dating er intet unntak. Anonymous poster hash: 3b14f...a08 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Jeg hadde iallfall blitt veldig glad om jeg møtte noen i 40-årene, om det ikke blir barn går det jo greit. Det viktigste er jo å møte noen man passer sammen med som hånd i hanske - eller lås i slå. Anonymous poster hash: 68260...004 Feil fokus. Du leter desperat etter noe som skjer i eventyr og i legeromaner. Få beina ned på jorda og drit i denne desperate jakten etter en mann som kan løfte deg opp på en rosa sky. Du har kanskje ikke høye forventninger til mannen, men du har antagelig skyhøye forventninger til lykkerusen en fluffy rosa forelskelse skal gi. Pust ut og finn deg en mann du trives med og som gir deg kilinger i magen. Anonymous poster hash: a92f7...dd0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Ja, da er det ikke så lenge til jeg blir 35 - under 2 mnd til ... Dere om er under 35 kan også svare, altså, men det er litt spesielt å bli 35... Jeg er singel og har vært singel i mange år ... hadde siste forhold da jeg var 23, og har vært alene de siste 12 årene. Det er rart å tenke på og tiden har gått så fort! Det er nesten skummelt å tenke på! Likevel har jeg hatt det veldig bra innimellom de tunge stundene. Men jeg lurer på hvordan dere andre overlever? Jeg tenker mye på at de neste 5 årene til 40 vil jo gå veldig fort, og jeg lurer veldig på om jeg noen gang kommer til å finne meg noen? Om jeg møter noen de neste 5 årene vil jeg kanskje få muligheten til å få barn, men etter 40 spørs det jo litt. Muligheten er jo der, men etter en viss tid forsvinner den jo. Jeg hadde iallfall blitt veldig glad om jeg møtte noen i 40-årene, om det ikke blir barn går det jo greit. Det viktigste er jo å møte noen man passer sammen med som hånd i hanske - eller lås i slå. Hvordan klarer dere andre å holde dere positive i forhold til dette med å møte partner og eventuelt å få barn? Anonymous poster hash: 68260...004 Er snart 35år selv og mann - tenker ikke særlig over situasjonen. Det er mange år siden siste hårstrå av ungdommelighet forsvant av knollen min for å si det slik. Fokuserer på fremgang og progresjon i andre deler av livet mitt - for å forhåpentligvis være i en selvstendig frigjort mann den dagen jeg fyller 40 Anonymous poster hash: 4afeb...d57
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Selvsagt er det mulig å finne noen. Folk finner hverandre hver dag, i alle aldre. Men da må du også se litt oppriktig på deg selv og eget liv. Svar som "noen dukker nok opp!" er ikke hjelpsomme i det hele tatt. Den perfekte mann kommer ikke bare bankende på hjemme hos deg. Det er en grunn til at du ikke har truffet noen de siste 12 årene. Og det er ingen grunn til å bli såret av det, det betyr ikke at du er et forferderlig menneske - du må bare se på hva som er hindringene. Kanskje treffer du ikke nok menn. Du er ikke ute på byen, blant hobbyer eller med venner nok. Eller din sosiale sirkel er ikke vid nok. Kanskje har du et lukket kroppsspråk og inviterer lite til samtale. Eller kanskje er du blant de som pynter deg en gang i måneden men ellers ikke anstrenger deg overhodet. Eller kanskje du har sex med menn for tidlig uten å bli kjent. Eller at det er noe ved din personlighet som virker lite appelerende på menn. Vi kjenner deg ikke, så det er helt umulig for oss å si. Men en ting er sikkert, og det er at det starter med at du ser på ditt eget liv og hvor det er du "trår feil". Man får som man reder på de fleste områder i livet, og dating er intet unntak. Anonymous poster hash: 3b14f...a08 Ja, det kan være hva som helst, men jeg vil poengtere at jeg ikke har hatt sex på over 12 år, altså! jeg har heller ikke datet noen - da måtte jeg ha møtt noen som jeg følte en interesse for. Skjønner ikke at folk kan date alt de kommer over - for meg handler dette mye om å møte noen jeg føler meg vel og trygg med. Kjenner jeg det ikke med en gang, orker jeg ikke. Anonymous poster hash: 68260...004 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er 36, singel, og har to barn med forskjellige mødre. Meg er det naturlig nok ingen som vil ta i med ildtang forholdsmessig, så har egentlig gitt opp noe nytt forhold inntil videre. Tror samtidig egentlig ikke jeg vil ha et forhold med noen som synes det er OK å være i et forhold med en som har to unger med to forskjellige damer heller, så jeg har vel egentlig funnet opp en helt ny variant av Catch 22 :) Er heldigvis kjekk nok til at damer finner meg attraktiv nok til å ha sex med, så jeg må nok pent ta til takke med et ONS eller 4 i året inntil videre. Har vært på en hel haug med dater mtp nytt forhold men det er nyttesløst, så det har jeg gitt opp. Fordelen med å være singel er at man kan gjøre akkurat det man vil, når man vil. Og DET er en frihet jeg ikke uten videre vil gi fra meg heller. Har vært i et langt og dårlig forhold, og det unner jeg egentlig ikke min værste fiende. Så TS, opp med humøret Jeg og savner nærhet og intimitet som faen innimellom, MEN JEG VET hvordan et dårlig forhold er, og det er MYE verre. Når du sier at du ikke har hatt sex på 12 år, kan du ikke bare kjøpe deg ei flaske tequila, dolle deg opp og ta deg en tur til nærmeste utested i helga? Smil til alle du ser, og vips, så kommer tilbudene Anonymous poster hash: f08b2...0f4
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 Ja, det kan være hva som helst, men jeg vil poengtere at jeg ikke har hatt sex på over 12 år, altså! jeg har heller ikke datet noen - da måtte jeg ha møtt noen som jeg følte en interesse for. Skjønner ikke at folk kan date alt de kommer over - for meg handler dette mye om å møte noen jeg føler meg vel og trygg med. Kjenner jeg det ikke med en gang, orker jeg ikke. Anonymous poster hash: 68260...004 Det går jo ikke på å date alt man kommer over, men å gi folk en sjanse. Man dater jo for å bli kjent, og følelsene kan jo komne etterhvert.
Summers Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 Ja, det kan være hva som helst, men jeg vil poengtere at jeg ikke har hatt sex på over 12 år, altså! jeg har heller ikke datet noen - da måtte jeg ha møtt noen som jeg følte en interesse for. Skjønner ikke at folk kan date alt de kommer over - for meg handler dette mye om å møte noen jeg føler meg vel og trygg med. Kjenner jeg det ikke med en gang, orker jeg ikke. Anonymous poster hash: 68260...004 Du ser selv hvorfor du er singel?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Nå er jeg 36 år, og tenker ikke på det med alder i det hele tatt. Men så har jeg 2 barn og, så jeg har jo ikke noe stress med å få barn. Men her høres det jo ut som du, ikke er villig til å gi menene en sjanse en gang. Jeg har selv gått på flere dater, og noen av de har blitt gode venner. En av de beholdt jeg kontakten med i 5 år, og nå skal vi på date. Og jeg føler meg i hvert fall trygg på han. Anonymous poster hash: 62975...56a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #18 Skrevet 14. mars 2015 Ja, det kan være hva som helst, men jeg vil poengtere at jeg ikke har hatt sex på over 12 år, altså! jeg har heller ikke datet noen - da måtte jeg ha møtt noen som jeg følte en interesse for. Skjønner ikke at folk kan date alt de kommer over - for meg handler dette mye om å møte noen jeg føler meg vel og trygg med. Kjenner jeg det ikke med en gang, orker jeg ikke. Anonymous poster hash: 68260...004 Man må da kjenne noen for å føle seg vel og trygg sammen. Om du ikke gidder å date og bli kjent med folk engang så kan du jo bare skylde deg selv. Anonymous poster hash: 49345...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #19 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er 36, singel, og har to barn med forskjellige mødre. Meg er det naturlig nok ingen som vil ta i med ildtang forholdsmessig, så har egentlig gitt opp noe nytt forhold inntil videre. Tror samtidig egentlig ikke jeg vil ha et forhold med noen som synes det er OK å være i et forhold med en som har to unger med to forskjellige damer heller, så jeg har vel egentlig funnet opp en helt ny variant av Catch 22 :) Er heldigvis kjekk nok til at damer finner meg attraktiv nok til å ha sex med, så jeg må nok pent ta til takke med et ONS eller 4 i året inntil videre. Har vært på en hel haug med dater mtp nytt forhold men det er nyttesløst, så det har jeg gitt opp. Fordelen med å være singel er at man kan gjøre akkurat det man vil, når man vil. Og DET er en frihet jeg ikke uten videre vil gi fra meg heller. Har vært i et langt og dårlig forhold, og det unner jeg egentlig ikke min værste fiende. Så TS, opp med humøret Jeg og savner nærhet og intimitet som faen innimellom, MEN JEG VET hvordan et dårlig forhold er, og det er MYE verre. Når du sier at du ikke har hatt sex på 12 år, kan du ikke bare kjøpe deg ei flaske tequila, dolle deg opp og ta deg en tur til nærmeste utested i helga? Smil til alle du ser, og vips, så kommer tilbudene Anonymous poster hash: f08b2...0f4 En flaske tequila Da hadde jeg spydd i en uke etterpå. Er ikke alle som syns det er så sjarmerende med one night stands heller. Anonymous poster hash: b18ed...5a8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #20 Skrevet 15. mars 2015 Ikke stress, lev livet. Om det kommer en mann eller ikke inn i ditt liv, må du nesten ta som det kommer. Er savnet etter barn veldig stort, er det jo mulig å bli mor uten å ha samboer/være gift.... Anonymous poster hash: 7220b...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå