Gå til innhold

Daten slutter plutselig å gi lyd fra seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig greia?

Jeg er fult klar over at interessen kan forsvinne. Det kan jo skje. Det har skjedd meg også.

Men når man har datet, hatt sex og begge har gitt inntrykk for interesse for hverandre, hvorfor velger man plutselig å ikke gi lyd fra seg/svare?

Jeg maser ikke mye på meldinger og sånt. Har sendt kanskje en sånn innimellom. Denne gangen var det gjensidig.

Plutselig ble det bråstopp, som om man skrudde av en knapp!

Hvorfor gir man ikke bare beskjed om at man ikke er interessert lenger, det hadde vært sååå mye bedre så man slipper å lure!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, menn er feige skapninger som skifter mening oftere enn vi damer skifter truser. Så man skal aldri stole på en mann, fordi plutselig er han borte og tømmer seg i noen andre.

Anonymous poster hash: 1d7e7...f38
  • Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig greia?

Jeg er fult klar over at interessen kan forsvinne. Det kan jo skje. Det har skjedd meg også.

Men når man har datet, hatt sex og begge har gitt inntrykk for interesse for hverandre, hvorfor velger man plutselig å ikke gi lyd fra seg/svare?

Jeg maser ikke mye på meldinger og sånt. Har sendt kanskje en sånn innimellom. Denne gangen var det gjensidig.

Plutselig ble det bråstopp, som om man skrudde av en knapp!

Hvorfor gir man ikke bare beskjed om at man ikke er interessert lenger, det hadde vært sååå mye bedre så man slipper å lure!

Jeg skulle faktisk til å starte å tråd som omhandle noe av det samme. Daten min har plutselig blitt svært tilbakeholdent, og jeg skjønner ingenting. Vi hadde det kjempe bra for noen dager siden, så plutselig endret alt seg. Jeg skjønner ingenting! Håper noen her inne kan hjelpe oss med å svare på hvorfor det er sånn :(

Skrevet

De velger den feige utveien,og det kan være mange grunner til det:

-Han var kun ute etter sex og nå som han har fått det er det videre til neste jente.

-Han har tenkt igjennom ting og konkludert med at dere ikke passer sammen (men er for feig til å si det)

.Han har problemer med forpliktelser og seriøse forhold.

-Han ser at du vil mer enn ham,og trekker seg unna.

AnonymBruker
Skrevet

De velger den feige utveien,og det kan være mange grunner til det:

-Han var kun ute etter sex og nå som han har fått det er det videre til neste jente.

-Han har tenkt igjennom ting og konkludert med at dere ikke passer sammen (men er for feig til å si det)

.Han har problemer med forpliktelser og seriøse forhold.

-Han ser at du vil mer enn ham,og trekker seg unna.

Bra skrevet! Driver å dropper daten min nå. Men jeg velger å gjøre det på en bedre måte da, og skal si det litt "pakka inn", også prøve å kutte kontakten.

Grunnen er var egentlig ute etter sex, men fikk det ikke. Jeg har ikke tid til å kjæreste, og er ikke villig til å gi opp jobben får å få meg kjæreste. Om jeg hadde blitt sammen med ho, hadde jeg fort gått lei og ville gjort det slutt med engang. Jeg ser st jeg kan få ho når jeg vill, og spenninga blir da borte. Jenter dere må la gutten jobben litt får å få dere, ellers vill dere miste de!

Synes allikevel det er trist og dumt å skulle dumpe en så fantatisk jente men bedre å gjøre det nå enn at hun skal utvikle mer følelser, sant?

Anonymous poster hash: db01a...b1d

Skrevet

Vel, menn er feige skapninger som skifter mening oftere enn vi damer skifter truser. Så man skal aldri stole på en mann, fordi plutselig er han borte og tømmer seg i noen andre.

Og det er liksom ikke kvinnfolka? Det er nok av eksempler der kvinnfolk slutter å svare og feiger ut, akkurat som det dere beskylder mannfolk for. Vi kan heller snakke om et generelt problem nå til dags, heller enn at det er kjønnsspesifikt.

• Liker 1
Skrevet

De er konfliktsky og forsvinner derfor i det stille i stedet for å si det som det er at de ikke vil treffe en igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Bra skrevet! Driver å dropper daten min nå. Men jeg velger å gjøre det på en bedre måte da, og skal si det litt "pakka inn", også prøve å kutte kontakten.

Grunnen er var egentlig ute etter sex, men fikk det ikke. Jeg har ikke tid til å kjæreste, og er ikke villig til å gi opp jobben får å få meg kjæreste. Om jeg hadde blitt sammen med ho, hadde jeg fort gått lei og ville gjort det slutt med engang. Jeg ser st jeg kan få ho når jeg vill, og spenninga blir da borte. Jenter dere må la gutten jobben litt får å få dere, ellers vill dere miste de!

Synes allikevel det er trist og dumt å skulle dumpe en så fantatisk jente men bedre å gjøre det nå enn at hun skal utvikle mer følelser, sant?

Og i andre tråder her sier menn at de mister interessen om de ikke får sex. Ikke lett...

Anonymous poster hash: 4e162...848

AnonymBruker
Skrevet

Og det er liksom ikke kvinnfolka? Det er nok av eksempler der kvinnfolk slutter å svare og feiger ut, akkurat som det dere beskylder mannfolk for. Vi kan heller snakke om et generelt problem nå til dags, heller enn at det er kjønnsspesifikt.

Det er fler menn enn damer som gjør dette. Fordi menn klarer ikke holde seg til en dame særlig lenge om gangen, de bytter damer oftere enn vi bytter truser. Det har jeg lest på kvinneguiden nemlig!

AnonymBruker
Skrevet

Du fikk aldri sex med henne, men du mener at gutten må jobbe mer for å få ei dame???

Anonymous poster hash: 49f95...2d3

Skrevet

Det har jeg lest på kvinneguiden nemlig!

Var det et forsøk på ironi? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...